Kolczyki z kapsli

20 pomysłów na kolczyki, które wykonasz w mniej niż 5 minut

SilminyelSilminyel - specjalista Tipy.pl
Kolczyki z kapsli
1 z 21
Znasz to uczucie, gdy jesteś już ubrana i prawie gotowa do wyjścia, ale masz problem z dobraniem biżuterii pasującej do stroju? Marzysz o nowej parze kolczyków, jednak nie chcesz nosić tego co wszyscy, a nie masz pieniędzy na nową parę? Oryginalne i ciekawe kolczyki potrafią kosztować fortunę. Na szczęście czasami nie trzeba mieć ani pieniędzy ani talentu plastycznego by zdobyć nową błyskotkę. Wystarczy rozejrzeć się wokół by znaleźć coś, z czego w łatwo sposób można zrobić kolczyki.
P

bigle, cyrkiel lub coś ostrego do zrobienia dziurek, kilka drobiazgów znalezionych w domu
opcjonalnie: żyłka, drut jubilerski, zapałki, nożyczki, lakiery do paznokci

1
Kostki do gitary 

Jeśli grasz na gitarze na pewno masz w domu kilka kostek gitarowych. Zrobione z nich kolczyki będą świetne na koncert czy imprezę, a nawet na co dzień, by pokazać Twoje zainteresowania. Wystarczy, że rozgrzejesz cyrkiel w płomieniu zapałki i zrobisz nim dziurkę w górnej części kostki. Taką kostkę zawieś na biglu i w ten sam sposób wykonaj drugi kolczyk.
2
Klawisze ze starej klawiatury 

Kolczyki idealne dla maniaczki komputerowej, gracza lub informatyka. Wyjmij ze starej klawiatury dwa pasujące klawisze np. Page Up i Page Down, dwie strzałki, ctrl i alt. Zrób w nich dziurki ostrym, rozgrzanym narzędziem i zawieś je na biglach.
3
Kolorowe spinacze 

To propozycja zdecydowanie na czasie, biorąc pod uwagę zbliżające się rozpoczęcie roku szkolnego. Aby wykonać takie kolczyki wystarczy tylko kilka prostych kolorowych spinaczy do papieru, które wystarczy zaczepić na biglach. Ta propozycja nie wymaga nawet otwierania kółek bigli, więc kolczyki można wykonać w minutę.
4
Kredki 

Pozostało Ci kilka kredek z zeszłego roku szkolnego? Zrób z nich kolczyki na rozpoczęcie! Jedyne co musisz zrobić to zatemperować je do równej długości i zrobić dziurki w ich końcach, by przełożyć przez nie kółko lub przeciągnąć kawałek żyłki, a następnie zawiesić kredki na biglach.
5
Akcesoria dla lalek lub drobne zabawki 

Wykorzystaj stare zabawki lub akcesoria dla lalek. W niektórych takich jak np szczotki lub grzebyki są już gotowe dziurki. W innych wystarczy je zrobić ostrym narzędziem. Biżuteria wykonana z takich przedmiotów jest bardzo dziewczęca, zabawna i urocza
6
Mechanizm spinacza do bielizny i koralik 

To najprostszy sposób na zrobienie biżuterii z koralików, niewymagający wykorzystania szpilek i narzędzi jubilerskich. Wystarczy wyjąć metalowe mechanizmy z dwóch spinaczy do bielizny i nałożyć na nie koraliki. Całość należy zawiesić na biglach.
7
Pomponiki 

To wyjątkowo urocze kolczyki pasujące do jesiennego lub zimowego sweterka. Niewielkie pomponiki należy obwiązać żyłką, zrobić z niej pętelki i zawiesić pomponiki na biglach.
8
Wsuwki do włosów 

Możesz wykorzystać kolorowe wsuwki lub zwykłe, niewidoczne wsuwki pomalować kolorowymi lakierami do paznokci. Kilka takich wsuwek (5-7) zawieszamy na druciku , a następnie drucik na biglach.
9
Guziki 

Jeżeli masz pod ręką dwa dość duże, kolorowe guziki, wystarczą jeszcze bigle i żyłka by zrobić wyjątkowe kolczyki. Jedyne co musisz zrobić to przewlec kawałek żyłki przez dziurkę guzika i oczko bigla, a następnie związać końce żyłki ze sobą. Proste, prawda?
10
Lego 

Jeśli jesteś mamą małego chłopca, te kolczyki będą uwielbiane przez Twoją pociechę. Jedyne co musisz zrobić to zrobić dziurki w dwóch identycznych klockach lego i zawiesić klocki na biglach.
11
Klisza 

Takie kolczyki będą pełnić funkcję nie tylko biżuterii, ale też pamiątki. Jeśli masz w domu wywołaną, tradycyjną kliszę ze zdjęciami, wytnij z niej nożyczkami dwie klatki i zaczep kółka bigli na oczkach kliszy w rogach klatek (tak, jak na zdjęciu). Przygotuj się też na to, ze każdy będzie zainteresowany Twoimi kolczykami i będzie chciał je obejrzeć z bliska.
12
Agrafka i łańcuszek

To kolczyki dla rockowej dziewczyny. Idealnie komponują się ze skórzaną kurtką, mocnym makijażem i ćwiekami. Agrafki wystarczy zawiesić na biglach. Można je otworzyć i na jej końcach zawiesić kawałki łańcuszka. Łańcuszek można do agrafki przykleić mocnym klejem, lub zaciąć koniec agrafki w kółko i zaczepić go o nie..
13
Suszone pomarańcze 

Plastry suszonych pomarańczy wystarczy przebić tuż przy skórce i zawiesić na biglach. To świetny pomysł na kolczyki w czasie świąt i zimą. Są nietrwałe, ale naprawdę urocze i pachnące.
14
Wąski pasek 

Nosisz czasami wąskie paski do sukienek? Zapewne wiesz, jak łatwo przecierają się w miejscach wiązania. Nigdy nie wyrzucaj takiego zniszczonego paska. Wystarczą nożyczki, by zamienić go w parę nowych kolczyków. Jedyne co musisz zrobić to uciąć dwa równe kawałki paska pod skosem i zaczepić je na biglach.
15
Puzzle 

Sklej ze sobą kilka puzzli z niekompletnej układanki by otrzymać ciekawe i oryginalne kolczyki. Jeśli chcesz, możesz pomalować je lakierami po paznokci na jeden kolor, lub każdy puzzel na inny kolor.
16
Nowoczesne krążki 

Takie ciekawe kolczyki jak na zdjęciu obok zrobisz łatwo ze starych dyskietek. Jeśli je przełamiesz, znajdziesz w środku dość duże czarne krążki z metalowym środkiem. Musisz je jedynie odrobinę zmniejszyć przy użyciu nożyczek, zrobić w nich dziurki cyrklem i zaczepić o kółeczka bigli.
17
Mini spinacze 

Takie miniaturowe spinacze do bielizny często są dodawane do bukietów kwiatów i dekoracji pochodzących z kwiaciarni. Jeśli masz je w domu, zawiąż je na żyłce i zaczep na biglach by uzyskać ciekawe i oryginalne kolczyki
18
Scrabble 

Wykonaj kolczyki o wyjątkowym znaczeniu, wykorzystując do tego płytki do gry w scrabble. Wybierz płytki z literkami o specjalnym znaczeniu np. pierwszych literach imion Twojego i Twojego partnera, pierwszą literę nazwy Twojego ulubionego zespołu lub inicjały osoby, która Cię inspiruje.
19
Zawleczki od puszki 

Jeśli pijesz czasem napoje gazowane w puszkach, na pewno w Twoim domu zawieruszyły się gdzieś dwie zawleczki od puszek. Jeśli wpadną w Twoje ręce, pomaluj je kolorowymi lakierami do paznokci i zawieś je na biglach by wzbogacić swoją kolekcję kolczyków o dodatkową parę.
20
Kapsle 

Zrób dziurki w kapslach od ulubionego napoju gazowanego lub piwa (jeśli jesteś osobą pełnoletnią) i zawieś je na biglach. Takie kolczyki sprawdzą się na luźnych imprezach z rodziną lub znajomymi takich jak np. grill.
?

Wskazówki
Poszukaj w swoim otoczeniu innych przedmiotów wyglądających ciekawie i interesująco. Niemal każda niewielka, lekka i trwała rzecz zawieszona na biglu zamieni się w kolczyk.

Strona 1 z 21

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

GU GU GA GA :-)
29.12.2014
Bardzo fajne gwarantuje że wszystkie pomki
Wykorzystam nie przejmuj się głupimi komkami O.o
Bo oni ci zazdroszczą PS jak zrobić własnoręcznie cwieki bo nie chCę m
Mi się iść do sklepu Rozumiesz chyba to leniwienie się z rana .:-):-P :*)Pozdrowionka
GU GU GA GA :-)
29.12.2014