jak rozpoznać zdradę?

Jak rozpoznać zdradę?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Kobieca intuicja jest jedną z najpotężniejszych, niezbadanych dotąd tajemnic. Jednakże, nie wystarczy nam sama intuicja. Potrzebne są również fakty i dowody. Jeśli twoja intuicja, zaczyna ci podpowiadać, że coś jest w związku nie tak jak powinno, nie powinnaś wpadać w paranoję, ale zwiększyć swoją czujność. Jeśli podejrzewasz zdradę, zapoznaj się z poniższą listą zachowań twojego chłopaka, na które powinnaś zwrócić szczególną uwagę.
1
Ochrania i nie dopuszcza cię do swoich gadżetów

Jeśli chłopak nie dopuszcza cię do swojego komputera, Gadu-Gadu lub innych komunikatorów, maili, komórki, czatów lub rachunków telefonicznych, może to oznaczać, że ma kogoś na boku. Jeśli jest niewierny i cię zdradza, będzie je chronił i nerwowo reagował nawet wówczas, gdy niewinnie weźmiesz do ręki jego telefon lub usiądziesz przed jego komputerem. Powinnaś się mieć na baczności, jeśli w przeszłości chłopak dał ci hasła dostępu do swojego maila i komunikatorów a teraz je zmienił.

2
Nadzwyczajnie o siebie dba

Jest to oczywiste, jednak wiele kobiet nie reaguje na ten znak. Jeśli twój partner w ostatnich tygodniach zaczął o siebie dbać bardziej niż wcześniej, może to oznaczać, że cię zdradza. Nie musi jednak tak być. Jego zachowanie może być spowodowanie również twoją prośbą lub wpływem mass mediów. Mężczyźni w obecnych czasach coraz bardziej o siebie dbają. Kolejna wskazówka: Twój chłopak spędza więcej czasu na siłowni.

3
Pachnie inaczej

Jeśli twój chłopak po powrocie do domu, pachnie inaczej niż rano i nie jest to zapach mydła na siłowni lub w twoim domu, może to oznaczać, że brał u kogoś prysznic (np. u kochanki w mieszkaniu).

4
Nic go już nie rusza

Jeśli twój chłopak był wcześniej porywczy i nerwowy, a teraz stał się zrelaksowany, może to oznaczać, że wdał się w romans. Jeśli on nagle pogwizduje i wygląda na bardzo zadowolonego, musisz się dowiedzieć dlaczego tak jest.

5
Staje się podejrzliwy i zazdrosny

Jeśli wcześniej twój chłopak ci ufał, a teraz nagle ciągle się wypytuje dokąd wychodzisz, gdzie jesteś i z kim, może to oznaczać, że cię oszukuje. Jeśli on cię zdradza, będzie natychmiast podejrzewać, że ty robisz to samo.

6
Dziwne telefony

Zwróć uwagę na telefony kobiet oraz na "pomyłki". Jeśli odbierzesz telefon i usłyszysz kobiecy głos zapewniający o błędnym wybraniu telefonu, spytaj do kogo chciała się dodzwonić. Jeśli będzie się zastanawiać, może to oznaczać, że chciała rozmawiać z twoim chłopakiem.

7
Nagle zaczyna kupować ci prezenty

Jeśli twój chłopak nigdy nie kupował ci prezentów, a w ostatnich tygodniach robi to bardzo często, może się okazać, że ma coś na sumieniu i chce odkupić swoje winy.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

zdrada
związek po zdradzie
Pułapka na serce

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Stella26
26.01.2016
Witam ,
Nazywam się Sara Szewczyk.
Pracuje w redakcji jednego z programów telewizyjnych. Aktualnie przygotowuje odcinek, w którym wystąpią osoby, mające wątpliwości dotyczące wierności swojego partnera czy partnerki. Jeżeli w waszym związku pojawił się problem dotyczący zaufania , proszę o kontakt. Postaramy się pomóc rozwiać te wątpliwości.
jagna
24.07.2014
boje się ze mam podobnie tylko ze obawim się ze jest zemna a jednocześnie jest zonaty nie wiem jak to sprawdzić odkryc jestem u kresu wytrzymałości.
annn
24.02.2011
przykro mi... mój chłopak zawsze kupował mi prezenty i nigdy nie chodzi z tel częściej ja go obsługuje niż on... na inne profile tez mam dostęp czyli mogę liczyć ze mnie nie zdradza... albo robi to tak umiejętnie ze nawet nie wiem... :(
zawsze pod góre
16.09.2010
przykro mi mówić dziewczyny ale mam to samo... ;(
katka87
23.05.2010
moj chlopak od pewnego czasu zaczal wyciszac tel i wciaz go nosi przy sobie a pare razy slyszalam jak rozmawial z jakas kobieta .i juz chyba jasne