wiewiórka z szyszki

Jak zrobić wiewiórkę z szyszki?·

DorotaDorota - specjalista Tipy.pl
wiewiórka z szyszki
1 z 9
To doskonały projekt dla dzieci powyżej 5. roku życia. Wiewiórka z szyszki to wspaniała jesienna dekoracja, która zjednoczy przy wspólnej zabawie zarówno dzieci, jak i ich opiekunów. Nie wymaga drogich materiałów, ani wyszukanych zdolności manualnych. Dla niewtajemniczonych przedstawiam instrukcję krok po kroku jak taką wiewiórkę wykonać.
P

gruby i cienki drucik kreatywny w kolorze beżowym, szyszka, beżowy pomponik o średnicy 2,5-3 cm, brązowy pomponik o średnicy 5 mm, nożyczki, klej hobbystyczny, drewniany koralik, oczy samoprzylepne

1
wiewiórka z szyszki - krok 1
Przyklej większy pomponik do spiczastego końca szyszki za pomocą mocnego kleju hobbystycznego. Będzie to głowa wiewiórki. Poczekaj, aż klej zaschnie.
2
wiewiórka z szyszki - krok 2
Z przodu pomponika przyklej oczy samoprzylepne i mały brązowy pomponik- nos wiewiórki. Tutaj też posłuż się mocnym klejem.
3
wiewiórka z szyszki - krok 3
Z cienkiego drucika kreatywnego utnij dwa krótkie kawałki i uformuj z nich kształt litery V. Będą to uszy wiewiórki. Gdy upewnisz się, że mają odpowiednie proporcje, przyklej je u góry dużego pomponika.
4
wiewiórka z szyszki - krok 4
Utnij połowę grubego drucika kreatywnego. Na środku przytnij jego włoski, żeby otrzymać kształt fali widoczny na zdjęciu obok. Złóż tak przygotowany drucik na pół. Skręć oba jego końce.
5
wiewiórka z szyszki - krok 5
Na jeden koniec drucika nanieś odrobinę kleju i zamocuj go z tyłu szyszki. Wygnij drucik formując ogon wiewiórki.
6
wiewiórka z szyszki - krok 6
Z cienkiego drucika kreatywnego utnij dwa kawałki o długości około 5 cm. Złóż każdy z nich na pół i przyklej u spodu szyszki, tworząc łapki wiewiórki.
7
wiewiórka z szyszki - krok 7
Żeby zrobić przednie łapki, ponownie utnij dwa kawałki drucika o długości 5 cm każdy. Przyklej je po bokach szyszki i wygnij, żeby wyglądały bardziej naturalnie.
8
wiewiórka z szyszki - krok 8
Na koniec podaruj wiewiórce malutkiego żołędzia, przyklejając kawałeczek skręconego w spiralę drucika kreatywnego do drewnianego koralika.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Ramka na zdjęcia z papieru
dywanik ze szmatek
strój wilka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane