czapka pirata z filcu

Jak zrobić czapkę pirata z filcu?

DorotaDorota - specjalista Tipy.pl
Szybki i prosty sposób na przebranie karnawałowe lub halloweenowe dla dziecka? Czapka pirata z filcu! Mając taką czapkę wystarczy już tylko zwykła koszula i luźne spodnie, by twoja pociecha została postrachem mórz i oceanów. To naprawdę tak proste.
P

czarny filc, szpilki, igła z białą nitką, kreda krawiecka (opcjonalnie), nożyczki

1
szablon czapki pirata
Pobierz szablon dostępny w tym kroku i powiększ go w zależności od potrzeb. Następnie wydrukuj go i wytnij.
2
Arkusz czarnego filcu złóż na pół. Przypnij do niego szablon szpilkami w taki sposób, by miejsce oznaczone napisem „Zagnij” znalazło się wzdłuż linii zgięcia filcu. Wytnij kapelusz, pamiętając o nacięciu będącym otworem na głowę.
3
Rozłóż otrzymany kształt i złóż ponownie, tym razem wzdłuż.
4
Upewnij się, że otwór na głowę nie jest za mały, a następnie zszyj boki kapelusza w pobliżu zewnętrznych krawędzi.
5
W ten sam sposób (za pomocą białej nitki, ściegiem przerywanym) obszyj cały kapelusz wzdłuż krawędzi.
6
czapka pirata z filcu
Na środku przedniej części kapelusza narysuj kredą krawiecką symbol czaszki i skrzyżowanych kości. Jego kontury obszyj ściegiem łańcuszkowym. Czapka pirata gotowa.
?

Wskazówki
* Obowiązkowym dodatkiem jest oczywiście miecz pirata (do kupienia tutaj), ale jeśli twój budżet na to pozwala, możesz zafundować swojemu malcowi także cały piracki kostium (na przykład taki).

Powiązane porady

8 letni chłopiec
kostium wróżki
Kapelusz czarownicy z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane