sala konferencyjna

Jak urządzić salę konferencyjną?
BiznesBiznes - specjalista Tipy.pl

Urządzenie sali konferencyjnej może być proste lub skomplikowane, w zależności od tego, do czego chcemy jej używać. Sale konferencyjne są wykorzystywane do wielu rzeczy, przede wszystkim do spotkań, seminariów, warsztatów, szkoleń i konferencji. Sale konferencyjne muszą być komfortowe i wygodne. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na urządzenie sali konferencyjnej.
1
Ustawienie teatralne
Ustawienie teatralne

Ustawienie teatralne umożliwia maksymalne wykorzystanie miejsca na sali. Wykorzystywana jest również, gdy uczestnicy spotkania nie muszą robić notatek, ani korzystać z komputerów. Takie ustawienie stosuje się głównie przy różnego rodzaju prezentacjach.

2
Ustawienie szkolne
Ustawienie szkolne

Ustawienie szkolne wykorzystywane jest w środowiskach naukowych. Wykorzystuje się je na szkoleniach oraz w przypadkach, gdy uczestnicy mają prowadzić notatki lub korzystać z materiałów naukowych.

3
Ustawienie bankietowe
Ustawienie bankietowe

Ustawienie bankietowe jest wykorzystywane wówczas, gdy planowany jest w trakcie konferencji obiad lub kolacja.

4
stół konferencyjny
Stół konferencyjny

Stół konferencyjny jest wykorzystywany do posiedzeń zarządu i spotkań kierownictwa. Jest to bardzo wygodne ustawienie dla kameralnej grupy osób.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Logiski
21.02.2018
Też ciekawe to przemyślenia jest stworzenie mobilnej sali konferencyjnej na podstawie mobilnych ścianek działowych.
Małgorzata
02.11.2017
Warto zastanowić się nad przestrzenią, w której można będzie w dowolny sposób zaaranżować miejsce według naszych potrzeb.
lodz.wynajemsal.com
17.08.2016
Sale konferencyjną można zagospodarować na wiele sposobów, nie tylko w te podstawowe ustawienia, ale też na specjalne szkolenia, które wymagają np. luster czy mokrej podłogi :)