wieczór panieński w SPA

Jak zaplanować wieczór panieński w SPA?
RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl

Poszukujesz pomysłu na spędzenie wieczoru panieńskiego przyjaciółki? Polecam dzień w spa. Możecie się tam wybrać w kilka osób oczywiście wraz z panną młoda.
1
Zarezerwuj miejsca dla wybranej liczby koleżanek.
2
wieczór panieński w SPA
Zaplanuj masaże, kąpiele, maseczki. Nie ma nic lepszego dla przyszłej panny młodej.
3
Dobrze byłoby gdyby w wybranym SPA był również ogród w którym mogłybyście zjeść obiad i wypić szampana.
4
Zafundujcie sobie manicure i pedicure, które mogą być już dopasowane do kreacji weselnej (jeśli przyjęcie w spa odbywa się na krótko przed ślubem).
5
Podczas pobytu żartujcie, wspominajcie i doskonale się bawcie, a przede wszystkim zrelaksujcie.
6
wieczór panieński na dyskotece
Na koniec nie zapomnijcie o perfekcyjnym makijażu i po relaksującym dniu w spa wybierzcie się prosto na prywatkę lub dyskotekę.
?

Wskazówki
* Podczas pobytu w SPA nie zapominajcie, że uczestniczycie w wieczorze panieńskim. Zadbajcie o odpowiednie akcesoria lub przynajmniej przypinki ogłaszające wszem i wobec jaka to okazja.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

krochmalinka
17.09.2012
myślę, że najlepiej jechać do spa, gdzie tylko mówisz, że jedziesz na wieczór panieński i oni już ustalają zakres atrakcji :) fajny wydaje się głęboczek na pojezierzu brodnickim. już pomijam, że mają własną winnicę, bo winoterapia to u nich chyba stały punkt programu ;) ale sama okolica jest przepiękna, złota jesień musi być u nich urocza :)
krokodyl
05.10.2010
Taki wieczór panieński to dopiero atrakcja. Wydaje mi się,że jest to zdecydowanie lepsza opcja niż standardowy wypad do klubu. Fajnie by było taki wieczór przedłużyć o kilka dni:) Na przykład 3 dni w Primaveraspa W Jastrzębiej Górze to byłaby świetna sprawa