wieczór panieński

Jak zrobić listę porad dla przyszłej mężatki?
RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl

Twoja bliska przyjaciółka wychodzi za mąż i wraz z innymi planujecie zorganizować dla niej wieczór panieński? Pamiętaj, by tego dnia nie zabrakło atrakcji, które przyszła panna młoda zapamięta na długo. Z myślą o tej okazji możesz wspólnie z koleżankami przygotować listę porad, które przydadzą się przyszłej mężatce. Przekonasz się, że twoja przyjaciółka będzie zachwycona zmysłem. Poniżej znajdziesz wskazówki, które pomogą ci w zorganizowaniu zabawy.
P

* Różowy lub czerwony brystol,
* Nożyczki,
* tablica korkowa,
* ozdobne pinezki.

1
Z brystolu wytnij duże serduszka.
2
Rozdaj każdej z uczestniczek przyjęcia po jednym lub dwa.
3
Każda z dziewczyn ma napisać na serduszku poradę dla przyszłej mężatki, np. nigdy nie pozwól, aby kłótnia była przyczyną cichych dni, zawsze dąż do porozumienia.
4
Zbierz wszystkie serca do pudełka i przekaż pannie młodej aby po kolei wyjmowała "porady" i głośno je odczytywała.
5
Panna młoda może próbować odgadnąć od której z koleżanek pochodzi odczytana porada.
6
Po odczytaniu wszystkich ułóżcie serca na tablicy korkowej, która będzie prezentem pamiątką dla panny młodej na przyszłe pożycie małżeńskie.
7
Opcjonalnie serca możecie włożyć do ozdobnego pudełka, które zawiążecie ozdobną szarfą a dostęp do niego będzie miała jedynie przyszła mężatka.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

krokodyl
05.10.2010
Taka lista porad to bardzo kiepski pomysł i wydaje mi się może być źle odebrany przez pannę młodą in spe.Radzić mogą tylko osoby doświadczone. Ja nie chciałabym by ktoś mi doradzał na moim wieczorze panieńskim