malowanie buziek pies

Jak pomalować buzię dziecka - piesek?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
malowanie buziek pies
1 z 5
Halloween, karnawał, czy szkolne przedstawienie – makijaż pieska możesz zrobić dziecku niezależnie od okazji. Wystarczą tylko specjalne farbki do malowania twarzy, no i oczywiście psi ogon i uszy. Poniżej krok po kroku podpowiem ci jak pomalować buzię dziecka do przebrania psa.
P

specjalne farbki do malowania twarzy na bazie wody (do kupienia tutaj) w kolorach czarnym, białym, różowym i czerwonym, pędzelek i gąbeczki do makijażu, opcjonalnie czarna kredka do powiek i czerwona konturówka do ust

1
malowanie twarzy piesek - krok 1
Za pomocą białej farbki do malowania twarzy i gąbki do makijażu namaluj po bokach buzi dziecka kształt uszu psa. Dookoła ust zrób zaś kształt pyszczka. Pamiętaj, by z jednej strony zostawić nieco wolnego miejsca na język, który namalujemy w kolejnych krokach. Trzymaj gąbkę węższą stroną ku górze i dotykaj skóry zaokrągloną jej częścią, a nie samą krawędzią.
2
malowanie twarzy piesek - krok 2
Dookoła lewego oka namaluj czarne kółko. Zrób również plamkę na czubku nosa dziecka. Tutaj też posłuż się gąbką do makijażu.
3
malowanie twarzy piesek - krok 3
Węższym końcem gąbki odciśnij z prawej strony kształt języka. Odrobiną białej farbki rozświetl go nieco, by wyglądał tak, jakby był wilgotny. Teraz za pomocą czerwonej farbki i pędzelka lub czerwonej konturówki do ust obrysuj język dookoła i zrób na środku charakterystyczną linię.
4
malowanie twarzy piesek - krok 4
Czarną kredką do powiek lub farbką i cienkim pędzelkiem obrysuj kształt uszu i pyszczka. Wygładź również krawędzie oka i noska. Pomaluj usta dziecka, pociągnij kreskę nieco do góry tworząc charakterystyczne linie pyszczka. Zrób pionową kreskę począwszy od środka górnej wargi w kierunku nosa. Nie zapomnij o kilku kropkach na pyszczku –wąsach psa.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane