malowanie twarzy dinozaur

Jak pomalować twarz na Halloween - dinozaur?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
malowanie twarzy dinozaur
1 z 7
Szukasz mocnego akcentu na imprezę halloweenową? Przemień się w groźnego tyranozaura. Nie potrzebujesz żadnych niewygodnych masek, ani drogich przebrań. Wystarczy zestaw farb do malowania twarzy i odrobina wiedzy na temat tego, co zrobić, żeby wykonać ten przerażający makijaż. Pomożecie? Pomożemy! I to krok po kroku, ze zdjęciami.
P

farby do malowania twarzy na bazie wody (do kupienia tutaj), gąbki do makijażu, pędzle

1
malowanie twarzy dinozaur - krok 1
Za pomocą gąbki do makijażu i jasnozielonej farby pomaluj całą twarz z wyjątkiem fragmentu poniżej ust, który będzie stanowił paszczę dinozaura. Spójrz na zdjęcie obok, by zobaczyć jaki efekt musisz osiągnąć.
2
malowanie twarzy dinozaur - krok 2
Teraz, za pomocą ciemnozielonej farby wycieniuj obszar dookoła oczu, po bokach nosa, nad brwiami i wzdłuż górnej części żuchwy. Użyj w tym celu gąbeczki. Następnie rozjaśnij lewą stronę twarzy wcierając w nią odrobinę żółtej farby.
3
malowanie twarzy dinozaur - krok 3
Kontynuuj cieniowanie twarzy. Górną część żółtych obszarów rozjaśnij odrobiną białego. Ciemnozielone obszary przyciemnij zaś niewielką ilością czarnej farby. Staraj się uzyskać płynne przejścia między kolorami rozcierając ich krawędzie gąbeczką.
4
malowanie twarzy dinozaur - krok 4
Na środku brody, w miejscu gdzie znajduje się dołeczek (oczywiście, jeśli go masz) nanieś odrobinę czerwonej farby. Będzie to język dinozaura. Za pomocą czarnej farby i cienkiego pędzla narysuj zaś kontur paszczy tyranozaura oraz zarys zębów. Postaraj się nie zasłaniać języka.
5
malowanie twarzy dinozaur - krok 5
Teraz obrysuj całą twarz, podkreślając przy okazji oczy oraz poszczególne sekcje pyska dinozaura. Zwróć uwagę na linie znajdujące się po bokach nosa, na policzkach i nad oczami.
6
malowanie twarzy dinozaur - krok 6
Na koniec pomaluj wnętrze paszczy dinozaura na czarno, a jego zęby na biało. Użyj w tym celu pędzelka. Będzie najbardziej precyzyjny.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane