jak pozbyć się wałeczków na brzuchu

Jak pozbyć się brzucha ćwicząc 10 min dziennie?

Arnold77Arnold77 - specjalista Tipy.pl
jak pozbyć się wałeczków na brzuchu
1 z 10
Szukasz sposobu na pozbycie się tłuszczyku z brzucha lub na zmianę swojej sylwetki? Nie masz czasu ani ochoty poświęcać na ćwiczenia wielu godzin na siłowni? Jeśli tak, to wypróbuj poniższy sposób na pozbycie się brzuszka. Jedyne, czego potrzebujesz, to 10 minut dziennie na wykonanie poniższych ćwiczeń. 10 minut rutynowego wykonywania tych ćwiczeń to 150 kalorii mniej każdego dnia.
1
skakanie na skakance
1-2 minuta

Skacz na skakance (najlepiej sportowej, podobnej do tych tutaj). Wciągnij brzuch, cofnij barki, łokcie zbliż maksymalnie do ciała. Bardzo ważne jest, aby skakać na palcach, a nie na całych stopach. Możesz zmieniać tempo skakania. Kilkanaście wolnych skoków, a następnie kilkanaście szybkich. Co drugi skok krzyżuj ręce.
2
Wyrzut nóg w tył
3 minuta

Wyrzut nóg w tył. Stań w taki sposób, aby twoje nogi były rozstawione na szerokość ramion. Wolno nachyl się w dół, dłonie połóż na podłodze obok stóp. Następnie w jednym ruchu zegnij nogi i wyrzuć je do tyłu do pozycji do robienia pompek. Następnie zrób kolejny skok, wróć do poprzedniej pozycji i się wyprostuj.
3
skakanie na skakance
4 minuta

Skacz na skakance. Po każdym podskoku zmieniaj ułożenie rąk. Raz normalne, raz na krzyż.
4
odcudzanie brzucha
5 minuta

Znów wyrzuty nóg w tył jednak tym razem dodaj do nich ruch pokazany na zdjęciu (tzw. side plank). Po wykonaniu skoku w tył odwróć się na bok opierając się na dłoni oraz krawędzi stopy. Wolną rękę podnieś do góry i popatrz się na sufit, druga noga leży na nodze, na której się opierasz. Obróć się do pozycji do robienia pompek, a następnie powtórz ćwiczenie na drugą stronę. Po zakończeniu zrób skok do przodu i wyprostuj się.
5
skakanie na skakance
6 minuta

Skakanie na skakance. Takie samo jak w minucie 4.
6
Side plank z podnoszeniem nogi
7 minuta

Wyrzuty nóg w tył, side plank i dodajemy jeszcze podnoszenie nóg do góry (z pozycji side plank).
7
skakanie na skakance
8 minuta

Skakanie na skakance jak w minucie 4 i 6. Jeśli nie masz już sił myśl o swoim brzuszku i zacznij się z nim żegnać.
8
przeskoki nóg
9 minuta

Wyrzuty nóg w tył, side plank z podnoszeniem do góry nóg i oprócz tego dodajemy jeszcze przeskoki nóg. Po wyrzucie nóg w tył należy w podskoku przestawić jedną nogę do przodu (druga zostaje w tyle), a następnie w jednym ruchu zamienić je miejscami. Po każdym wyskoku kolano przedniej nogi powinno się znajdować jak najbliżej piersi. Wykonaj przeskoki 5 razy, a następnie zrób side plank na obydwie strony z podnoszeniem nóg i powróć do pozycji wyjściowej.
9
skakanie na skakance
10 minuta

Skakanie na skakance takie samo jak w pierwszej minucie. Jeśli będziesz wykonywać poniższe ćwiczenia codziennie, szybko uporasz się ze zbędnymi kilogramami na brzuszku.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

dobry metabolizm
ćwiczenia z hantlami
ćwiczenia na orbitreku

Podobne porady

Komentarze (13)

* Pola wymagane

monika.marczuk1265
10.12.2015
Ten dziesięciominutowy trening jest jedynie możliwy do wykonania przez osoby, które mają wystarczającą ilość miejsca w mieszkaniu by móc skakać na skakance i nie zniszczyć nic znajdującego się w okolicy. Aby pozbyć się brzucha trzeba ustalić sobie jadłospis, który będzie nie będzie przewyższał dziennego zapotrzebowania na kalorię oraz wprowadzić do swojej codzienności aktywność ruchową w różnych formach. Ważne by po prostu ćwiczyć i zmieniać ćwiczenia, aby nie działały ciągle na te same partie ciała i mięśnie.
Czyżu
11.08.2014
Sposób na pozbycie się brzucha to dobrze ułożona ,zbilansowana dieta. Spożywanie posiłków co 3h- ostatni 3h przed snem. Trening na mięśnie brzucha- wystarczająco 2 razy w tygodniu. Podstawa to aeroby. Same ćwiczenia na mięśnie brzucha nie wystarczy na pozbycie się brzuszka. 70 % dieta+trening i najważniejsze SILNA WOLA.
PJ
11.08.2014
"...Stań w taki sposób aby twoje nogi były na szerokości ramion..."

Umarłem.
Fish
11.08.2014
Nienawidzę takich tematów,
Ludzie! jeśli będziecie robić nawet 1000 brzuszków dziennie nie pozbędziecie się tkanki tłuszczowej z niego, wręcz przeciwnie, biorąc metr brzuch wam się powiększy ;D a to dlatego bo mięśnie wam urosną pod fałdami tłuszczu a tłuszcz dalej będzie taki sam.
Najgorsze jest też to że nie da się schudnąć z 1 parti ciała, akurat z brzucha tłuszcz schodzi na końcu (schudniecie z twarzy, nóg, rąk a brzuch na końcu będzie wam jechał :) )
A 10 minut biegania lub skakania na skakance to dobry krok ale zdecydowanie za krótko
I co najważniejsze, ćwiczenia to 30% sukcesu, natomiast 70% to DIETA! i nie o to chodzi żeby nic nie jeść lub mało, chodzi o dobrze zbilansowaną dietę z zdrową żywnością, zdrowo przygotowywaną, nie podjadanie i trzeba wiedzieć też co jeść a co nie (chciaż na pierwszy rzut oka wydaje się to OK :)
bdfb
11.08.2014
dobry zestaw ale trzeba by zrobić ze 3-4 serie i na pewno efekt będzie do tego musi być dieta MŻ albo ŻO
Rivii
11.08.2014
Cwiczyc minimum godizne dziennie i jesc zdrowo = byc zdrowym i sprawnym 10 minut to mozna na sraczu posiedziec.
prl
11.08.2014
ona ma zżółknięte majty.....a fe !!! :-(
vfgvdf
11.08.2014
Zapomnieli dodać,że po takiej serii przepuklina gotowa
agenttomek65
16.05.2013
Moim zdaniem po prostu mniej jeść, zwiększyć ilość zjadanego białka i wysypiać się aby zmniejszyć poziom kortyzolu- hormonu stresu który powoduje odkładanie się tłuszczu właśnie w dolnej części brzucha ( oponce ) ;)
pisze.szybko
05.11.2012
O wiele bardziej przyjemnym sposobem na pozbycie się brzuszka jest taniec brzucha. Uwierzcie że jest top połączenie przyjemnego z pożytecznym. Na YT jest pełno filmików dla każdego poziomu zaawansowania :)