Jak zrobić Minionka z jajka niespodzianki?·

jeanny - specjalista Tipy.pl
1 z 16
Dzieciaki na całym świecie oszalały na punkcie zabawnych stworków zwanych Minionkami. Wszystko za sprawą filmu animowanego pt. “Minionki rozrabiają”. Jeśli i twoje dziecko jest zafascynowane Minionkami, na pewno ucieszy się z bajkowego bohatera zrobionego z pustego plastikowego jajka z Kinder Niespodzianki. Kształt i kolor jajka nadaje się do tego wprost idealnie!
P

plastikowe jajko niespodzianka, szpikulec do lodu lub szydełko, nożyczki, trwałe markery permanentne, druciki kreatywne, ozdobna włóczka, biały klej hobbystyczny

1
Na początku narysuj na jajku trwałymi markerami twarz Minionka. Następnie zaznacz, w których miejscach mają się znajdować ręce oraz nogi postaci.
2
Sięgnij po szpikulec do lodu (lub szydełko) i rozgrzej go nad płomieniem.
3
Tak przygotowanym szpikulcem zrób otwory na ramiona i nogi w zaznaczonych wcześniej miejscach.
4
Wybierz kolory drucików kreatywnych, które chcesz użyć do zrobienia nóg i rąk Minionka. Przeciągnij je przez otwory w sposób widoczny na zdjęciach.
5
Końcówki drucików znajdujące się wewnątrz jajka zagnij, by nie wypadły z otworów.
6
Przytnij druciki do pożądanej długości.
7
Twój Minionek na tym etapie powinien wyglądać mniej więcej tak, jak ten na zdjęciu. Jeśli chcesz, możesz w tym momencie dorysować postaci włosy markerem i zabawkę przekazać dziecku. Jeśli jednak masz jeszcze trochę cierpliwości, zapoznaj się z kolejnymi krokami.
8
Podgrzej swój szpikulec do lodu ponownie i zrób za jego pomocą cztery otwory w głowie Minionka.
9
Weź trochę ozdobnej włóczki i nawlecz ją na odpowiednią igłę.
10
Włóż ją do jednego z otworów…
11
… i przeciągnij przez sąsiedni.
12
Przytnij włóczkę i przeciągnij jej kolejny kawałek przez te same dwa otwory.
13
Następnie przejdź do pozostałych dwóch otworów w jajku i zrób dokładnie to samo. Nie zapomnij robić pętelek - jeśli pominiesz tę czynność, włosy Minionka mogą wypaść.
14
Rób tak dopóki nie stwierdzisz, że włosów jest wystarczająco dużo.
15
Na koniec wystarczy przyciąć włóczkowe włosy do pożądanej długości i Minionek jest gotowy.
!

Uwaga!
Robienie otworów w jajku za pomocą rozgrzanego szpikulca to czynność, której pod żadnym pozorem nie powinny wykonywać dzieci.

Strona 1 z 16

Powiązane porady

Fujarki z flamastrów
domowa ciastolina
pacynka Mikołaj i renifer

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

nina123135
04.01.2014
Bardzo fajne myślę , ze zrobie takie mojemu dziecku POLECAM