Gdzie pójść na randkę jesienią?

SilminyelSilminyel - specjalista Tipy.pl
Mówi się, że porą dla zakochanych jest wiosna, kiedy świat budzi się do życia a coraz cieplejsze temperatury przynoszą dobry nastrój i sprawiają, że ludzie rozkwitają. Lato również sprzyja związkom. Jest najcieplejsze, przez co ludzie dużo czasu spędzają na dworze. Ponadto wakacje sprawiają, że jesteśmy zrelaksowani, w dobrych humorach i pełni energii. Osobiście uważam, że to lato najbardziej sprzyja związkom, wpływa na nawiązywanie gorących romansów i zacieśnianie relacji między ludźmi. Co jednak zrobić gdy nadchodzi jesień i chłodniejsze temperatury? Na pewno nie siedzieć bezczynnie w domu i nie pozwolić by do związku wkradła się nuda i rutyna! Wbrew pozorom jesień to również doskonała pora roku na randkowanie.
1
Impreza Halloweenowa

Cóż może być romantycznego w pełnym potworów Halloween? Wbrew pozorom naprawdę dużo. Szczególnie gdy w ten dzień para zakochanych wybiera się na imprezę, koniecznie w dopasowanych kostiumach. To jedna z nielicznych okazji, gdy nie trzeba chodzić za rękę i przytulać się, by ludzie wiedzieli, że jesteście razem. Przebierzcie się za panią i pana Addams, Za Jacka i Sally lub gnijącą pannę młodą i jej ukochanego. Niech poniesie was wyobraźnia, a kostiumy będą jak najbardziej ciekawe i szalone.
2
Wycieczka do nawiedzonego domu

Jesień jest idealną porą na takie wyprawy. W ramionach ukochanej osoby takie miejsca są mniej straszne, ale nadal mają tą swoją wyjątkową aurę i są naprawdę klimatyczne. Wybierając sie w takie miejsce upewnij się, że jest ono dostępne do zwiedzania i bezpieczne. Nigdy nie wybieraj się do opuszczonych budynków, które wyglądają strasznie, ale nie są nadzorowane i konserwowane, bo może to być naprawdę niebezpieczne.
3
Przejażdżka rowerowa o zachodzie słońca

Być może jesień nie jest najlepszą porą na spacery o zachodzie słońca, bo wieczory są naprawdę chłodne. Nie jest to też najlepszy czas na całodobowe wyprawy rowerowe, ale godzinna przejażdżka rowerem jest jak najbardziej na miejscu. Warto zorganizować ją wieczorem, gdy na dworze jest najpiękniej. Jazda rowerem rozgrzewa, dzięki czemu nikt nie zmarznie jak np. podczas spaceru.
4
Wybierzcie się razem do sadu

Nie bez powodu we wszystkich ludowych powieściach i historyjkach jesienne miłości rozkwitały w sadzie. Taki sad pełen soczystych, dojrzałych owoców to miejsce rodem z sielanki. Jest spokojne i ciche, a obecność drzew wpływa kojąco na człowieka.
5
Wspólne pieczenie ciasteczek

To świetna opcja na kolejną randkę, tuż po wspólnej wizycie w sadzie. Może pieczenie ciast i ciasteczek nie dla wszystkich wydaje się być szczególnie ciekawe, ale gdy robi się to we dwójkę, może być naprawdę przyjemnie i zabawnie.
6
Ognisko

Na ocieplenie chłodnej, jesiennej pogody najlepszy jest gorący ogień. Jego najbardziej romantyczną postacią jest chyba trzaskające cicho ognisko. Atmosfera przy nim jest niemal magiczna, idealna dla zakochanych.
7
Wieczór przy kominku

Jeśli nie możesz sobie z jakiegoś powodu pozwolić na wieczór przy ognisku, dobrą alternatywą jest kominek. Wystarczy rozpalić w nim ogień i otworzyć szampana, by stworzyć wyjątkową atmosferę w zaciszu własnego domu.
8
Lot balonem

To jedna z najdroższych opcji, ale taka randka to niezapomniane przeżycie, które wspomina się latami. Jeżeli tylko możecie sobie pozwolić na to finansowo i żadne z was nie ma lęku wysokości, koniecznie powinniście zafundować sobie lot balonem.
9
Kino

Wydawać by się mogło, że kino jest doskonałą opcją na randkę zawsze. A jednak latem szkoda na nie czasu, gdy można robić tysiące innych rzeczy, zimą nie chce się ruszać z domu, a sala kinowa nie zawsze jest dostatecznie ogrzana. Zostaje więc jesień i wiosna.
10
Kino domowe

Jeśli szkoda Wam pieniędzy na bilet do kina, w waszym mieście kina nie ma, lub po prostu nie macie ochoty wychodzić, obejrzyjcie coś w domu. Przygotujcie miskę popcornu, usiądźcie wygodnie na kanapie i włączcie ulubioną komedię romantyczną
11
Kawiarnia

Jesień to czas kiedy w kawiarniach do łask wracają kawy, gorące czekolady i desery na ciepło. Warto wybrać się do kawiarni na kawę i szarlotkę. Świetną opcją jest również wyjście do pijalni czekolady.
12
Pchli targ

Wybierzcie się razem na pchli targ. Jesienią to miejsce jest naprawdę wyjątkowe i magiczne. Być może znajdziecie jakieś skarby, kupicie starą ramkę na Wasze wspólne zdjęcie lub po prostu nacieszycie oczy starociami i ślicznymi drobiazgami.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

niezręczna cisza
umawianie się na radnkę
romantyczna para na hamaku

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane