Jak zrobić zabawne gwiazdki z arbuza?

jeanny - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Stoły na dziecięcych przyjęciach uginają się od wszelkiego rodzaju słodyczy. Warto zachować umiar i przygotować również ich zdrowszą alternatywę. Oto ciekawy i jednocześnie prosty sposób na przekąskę dla dzieci zrobioną z arbuza.
P

arbuz, patyczki, foremka do ciastek w kształcie gwiazdki

1
Pokrój arbuza na plastry. Muszą być one tej grubości, co foremka na ciastka lub cieńsze.
2
Sięgnij po foremkę i wytnij nią tyle gwiazdek, ile się tylko da.
3
Nabij gwiazdki na przygotowane wcześniej patyczki. Gotowe!
?

Wskazówki
Gwiazdki z arbuza to oczywiście tylko propozycja. Równie dobrze możesz użyć foremek w innych kształtach. Świetnie prezentować się będą np. arbuzowe serduszka.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

śledzie w śmietanie
przekąski
chipsy z jabłek

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

arimor
10.11.2013
Bardzo dobry pomysł :) W podobny sposób gwiazdki można powycinać także z plastrów świeżego ananasa, a także grubych plastrów żółtego sera. Za pomocą foremek w kształcie księżyców można też dorobić księżyce na patyczkach. Jeśli ustawimy gwiazdki i księżyce na patyczkach w podłużnym szklanym wazonie i owiniemy go granatowym lub czarnym materiałem (który przytrzyma zawiązana wokół wstążka) ta smaczna dekoracja będzie przypominać nocne niebo. Może być to smakołyk na przyjęcie dla dzieci, ale także przyjemna ozdoba na andrzejkowy wieczór.