Jak zrobić paznokcie czarownicy/wampira na Halloween?·

SilminyelSilminyel - specjalista Tipy.pl
1 z 6
Zbliża się Halloween - pora przebieranek, strachów i wszystkiego, co mroczne i niecodzienne. Uznałam, że to świetna pora by podzielić się jednym z moich ulubionych sposobów na malowanie paznokci. Osobiście uwielbiam mroczne klimaty nie tylko w muzyce, filmie, literaturze i sztuce, ale również w modzie. Prezentowany przeze mnie manicure noszę na co dzień, myślę, że przypadłby on do gustu każdej gotce. Czytelnikom, którzy mają odrobinę inny styl, polecam go jednak na imprezę halloweenową lub bal przebierańców. Paznokcie idealnie pasują do kostiumu czarownicy lub wampira.
P

zmywacz do paznokci, płatki kosmetyczne, pilniczek do paznokci, cążki do paznokci, lakier w głębokim, czerwonym kolorze, czarny lakier dol paznokci, gąbeczka do podkładu, bezbarwny lakier.

1
Zacznij od czystych, suchych i odtłuszczonych paznokci. Zmyj z nich wszystkie pozostałości lakieru. Jeśli chcesz, przed wykonaniem manicure możesz zafundować paznokciom kilkuminutową kąpiel w oliwce, ale pamiętaj, by po niej umyć dokładnie ręce wodą z mydłem. Nie nakładaj na razie żadnych odżywek, ani lakierów podkładowych.
2
Przy pomocy cążków do paznokci zetnij paznokcie "w szpic". Żadna szanująca się czarownica nie ma kwadratowych paznokci, dlatego musimy zmienić ich kształt. Postaraj się, by paznokcie nie traciły na długości.
3
Przy pomocy pilniczka do paznokci dopracuj odrobinę kształt paznokcia. Doszlifuj jego krawędzie i zadbaj o to, by były gładkie (ja zazwyczaj sprawdzam to przez przejechanie paznokciem po rajstopach, jeśli ich nie zaciąga, oznacza to, że jest wystarczająco wyszlifowany). Jeśli możesz, nałóż lakier bazowy. Będziemy używać ciemnych kolorów, które mogą przebarwić płytkę paznokcia.
4
Pomaluj paznokcie czerwonym lakierem. Kolor powinien być głęboki i ciemny (ja nazywam go kolorem "zakrzepłej krwi".) Jeśli lakier nie kryje dobrze, nałóż dwie cienkie warstwy. Odczekaj, aż lakier wyschnie
5
Pomaluj brzeg gąbeczki do podkładu czarnym lakierem do paznokci. Taką gąbeczką delikatnie odciskaj czarny kolor od nasady paznokci w kierunku ich końców. Lakier nakładaj do około połowy paznokcia. Powinno to przypominać popularne ombre (gradient), z tym, że nie musi być dokładne i równe. Paznokcie powinny przypominać przybrudzone szpony. Poczekaj, aż lakier wyschnie i zabezpiecz całość cienką warstwą bezbarwnego lakieru do paznokci.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

lakier do paznokci
lakier do paznokci
Zmywanie lakieru do paznokci

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane