Jak zrobić zabawne kanapki dla dzieci - ZOO?·

Kaja_14614 - specjalista Tipy.pl
1 z 9
Jeśli nie lubisz spędzać dużo czasu w kuchni na gotowaniu i przygotowywaniu różnorakich potraw dla twojego malucha, który nic nie chce jeść to z pewnością zainteresują cię poniższe pomysły na kanapki. Wyglądają zabawnie i przedstawiają zwierzątka, które każde dziecko przecież kocha.
1
Sowa 

Taką słodką sówkę zrobisz z ciemnego pieczywa, plasterka topionego sera żółtego, plasterków jajka na twardo, czarnych oliwek, marchewki i świeżego ogórka.
2
Tygrys 

Łagodnego tygryska można wykonać z kromki ciemnego pieczywa (na zdjęciu jest tostowe, ale najlepiej je zamienić na chleb orkiszowy), plasterka topionego sera żółtego, zielonych i czarnych oliwek, marchewki oraz świeżego ogórka.
3
Koala 

Misia koala zrobisz w prosty sposób z kromki ciemnego pieczywa, plasterka żółtego sera, plasterków ogórka oraz oliwek i ziarenek pieprzu.
4
Rybka 

Ta rybka nie jest złota ale za to dobrze smakuje. Zrobisz ją z kromki ciemnego pieczywa, plasterka serka topionego, marchewki, ogórka oraz oliwek.
5
Słonik 

Słonika Jumbo możesz zrobić z kromki chleba, plasterka serka topionego, ogórka, oliwek i jajka na twardo.
6
Świnka 

Świnka wykonana jest z kromki chleba, plasterka sera, marchewki, świeżego ogórka, oliwek i ziarenek pieprzu.
7
Krówka 

Smaczną krówkę przygotujesz z kromki chleba, plasterka serka topionego, jajka na twardo, marchewki i oliwek.
8
Małpka 

Zabawną małpkę wykonasz z kromki chleba, plasterka sera topionego, plasterka żółtego sera, marchewki, ogórka zielonego, oliwek, ziarenek pieprzu i ketchupu.
?

Wskazówki
* Aby kanapki były mniej suche, smaczniejsze i dały dziecku więcej energii to posmaruj je masłem.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Dziecko je spaghetti
przekąski dla dziecka
Dziecko pije wodę

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane