Jak się przebrać za zombie?

Jess - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Przebranie się za zombie jest dobrym pomysłem czy to z okazji Halloween czy innej, przebieranej imprezy. Poniżej przedstawiam porady co zrobić, aby wyglądać jak najprawdziwszy zombie.
1
Zrób makijaż. 

Za pomocą kosmetyków do makijażu można stworzyć efekt skóry zombie. Najlepsze do tego są odcienie: biały/szary, fioletowy i zielony. Udaj się do sklepu kosmetycznego i rozejrzyj się za korektorem pod oczy w którymś z tych kolorów. Również kup cień do oczu w ciemnym kolorze, czarny eyeliner oraz puder dla dzieci. 

Najpierw nałóż na całą twarz oraz szyję korektor, aby uzyskać niezdrową bladość. Następnie udaj się do jasnego miejsca i zacznij cieniowanie twarzy za pomocą cieni do powiek. Pomaluj nimi górne i dolne powieki oraz zrób cienie pod oczami. Zamiast czarnego cienia możesz użyć szarego - da to bardziej naturalny efekt. Aby skóra wyglądała blado i martwo nałóż na nią dużą ilość pudru dla dzieci.
2
Rozczochraj swoje włosy. 

Postaraj się, aby włosy wyglądały tak, jakbyś właśnie wyczołgał się z grobu. Wytapiruj je u nasady. Aby to zrobić weź pasmo włosów, spryskaj je lakierem i czesz grzebieniem o gęstych zębach w odwrotnym kierunku (w stronę cebulek). Wytapiruj tak wszystkie włosy, pasmo po paśmie. Nałóż na dłonie sporo pudru dla dzieci i wmasuj go we włosy. Dzięki temu będą szare, matowe i jakby pokryte popiołem. 

Jeśli masz długie włosy to możesz je pozostawić rozpuszczone lub je niestarannie upiąć. Włosy powinny być maksymalnie rozczochrane. Najlepiej jeśli umyjesz włosy dzień wcześniej i pójdziesz spać w mokrych. Wówczas wystarczy ich rano nie czesać, aby wyglądały na odpowiednio zmierzwione.
3
Zrób sztuczną krew. 

Aby zrobić szklankę krwi (nie będziesz więcej potrzebować) przygotuj: 1 szklankę syropu kukurydzianego, 1-2 łyżki czerwonego barwnika, syrop czekoladowy, kilka kropek niebieskiego lub zielonego barwnika (dzięki niemu "krew" będzie miała głębszy i bardziej realistyczny kolor). Wszystkie składniki dobrze wymieszaj i dodaj odrobinę wody, aby uzyskać odpowiednią konsystencję. 

Inna wersja sztucznej krwi składa się z miodu (dobrze się klei i jest gęsty), płyn do mycia naczyń oraz czerwony i niebieski barwnik spożywczy. Dzięki płynowi do mycia naczyń krew się łatwiej spierze z ubrań. 

Jeśli chcesz otrzymać bardziej gęstą krew (o konsystencji pasty) wówczas użyj jako bazy wazeliny. Po prostu wymieszaj ją z czerwonym barwnikiem spożywczym lub z czerwonym cieniem do powiek.
4
Nałóż krew. 

To jest najzabawniejsza część przebierania się za zombie. Zrób sobie na ciele różne rany. 
  • Polej sztuczną krwią włosy i pozwól, aby po nich spłynęła na ubrania, twarz, ramiona, nogi i dłonie. 
  • Jeśli chcesz zrobić dziury po kulach wówczas narysuj na koszulce czarne punkty za pomocą markera i nałóż dookoła nich sztuczną krew. 
  • Jeśli chcesz wyglądać, jakbyś właśnie zjadł sąsiada to nałóż trochę sztucznej krwi na ręce i "zjedz" ją brudząc sobie przy okazji okolice ust. Możesz nabrać również trochę krwi do ust i delikatnie wypchnąć ją z buzi na zewnątrz, aby spłynęła po brodzie i gardle. 
  • Jeśli masz czas to poczekaj około 10 minut, aby krew zaschła a następnie nałóż na nią kolejną jej warstwę, aby uzyskać bardziej realistyczny efekt. 
  • Staraj się uzyskać ciemny kolor sztucznej krwi. Zbyt jasna sprawi, że będziesz wyglądać jak postać z bajki.
5
Nadaj kostiumowi odpowiedni wygląd. 

Aby twój strój wyglądał tak, jak na prawdziwego zombie przystało wykonaj poniższe czynności: 

  • Wyjdź na zewnątrz, połóż się na wilgotnej ziemi i się w niej wytarzaj. 
  • Postaraj się znaleźć również trochę błota i również się w nim połóż i wytarzaj. 
  • Podczas nakładania sztucznej krwi upewnij się, że znalazła się ona również na twoim ubraniu. 
  • Za pomocą noża lub innego ostrego narzędzia zrób gdzieniegdzie dziury w swoim kostiumie (przecinanie nożyczkami nie daje dobrych rezultatów).
6
Zachowuj się tak jak zombie. 

  • Zombie są powolne, odrętwiałe, sztywne, tępe i ograniczone umysłowo, nie potrafią dobrze mówić (jeśli w ogóle) i pragną mięsa ludzkiego. 
  • Oddychaj ustami. Podczas oddychania wydawaj z siebie dyszące i jęczące dźwięki. 
  • Twoja dolna szczęka powinna luźno i bezwolnie zwisać przez większość czasu. 
  • Mów niewyraźnie i bełkocz (jednak staraj się mówić jak najmniej). Jęczenie daje najlepsze efekty. 
  • Nie chodź normalnie tylko powłócz nogami. Pochyl się do przodu i sprawiaj wrażenie, że przy każdym kroku się niemal przewracasz. Możesz również ciągnąć za sobą jedną z nóg udając, że jest całkowicie bezwładna. 
  • Opuść bezwładnie w dół ramiona i ręce. Staraj się z nich jak najmniej korzystać. 
  • Podczas mijania ludzi warcz na nich lub pojękuj i wyciągaj do nich bezwładnie ręce. 
  • Niektóre bardziej rozwinięte zombie wyjękują również słowo "mózg". 
  • Udawaj głupiego. Przeciętny zombie ma iloraz inteligencji, którego liczba jest nieznacznie wyższa od temperatury zamarzania wody.
    Zombie wchodzą w słupy, w ściany, wywracają się, potykają i nic nie potrafią zrobić rękami.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Kamilka112
30.10.2014
Czy sztuczna krew zmyje się z wlósów?