nakładanie pudru

Jak nakładać puder?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Przy pomocy pudru możesz ukryć skazy, podkreślić kolor skóry czy modelować kształt twarzy. Puder jest jednym z najważniejszych kosmetyków, dzięki niemu ukryjesz cienie pod oczami i zapobiegniesz świeceniu się skóry. Pomaga nie tylko wygładzić skórę, ale znacznie poprawia jej wygląd. Oto wskazówki jak go stosować.
1
Wybierz odpowiedni odcień pudru, tak by twoja skóra wyglądała naturalnie. Polecam wybrać puder transparentny i rozświetlający, zamiast matującego. Skóra wygląda wówczas znacznie lepiej.
2
Kup odpowiedni okrągły pędzel, pędzel kabuki lub gąbeczkę do nakładania pudru na twarz. Ten rodzaj pędzli zapewni ci naturalny wygląd po nałożeniu kosmetyku.
3
Aby puder ładnie pokrył twoją twarz musi ona być sucha i odtłuszczona. Jeśli nałożyłaś wcześniej krem na twarz, poczekaj aż się całkowicie wchłonie.
4
Zanurz pędzel w pojemniku z pudrem do twarzy, dotknij delikatnie puder, wyciągnij pędzel z opakowania i strzep nadmiar kosmetyku.
5
Nałóż puder na połowę twarzy za pomocą kolistych ruchów, skierowanych do góry. Skup się na policzkach, czole, nosie i brodzie. Jest to powszechnie znana strefa T.
6
Ponownie zanurz pędzel w pudrze, strzep jego nadmiar i nałóż puder na drugą część twarzy. Znów skoncentruj się na strefie T, która najczęściej ma tendencję do przetłuszczania.
7
Delikatnie nałóż odrobinę pudru na linię żuchwy i szyję. Pomoże to uniknąć nienaturalnych linii i różnic w odcieniu skóry.
8
Użyj chusteczki higienicznej lub miękkiej szmatki do wytarcia pozostałości pudru z pędzla. Używaj tylko czystych pędzli, w żadnym wypadku nie używaj pędzla, na którym znajduje się inny puder.
?

Wskazówki
* Pokryj pudrem również rzęsy. Po pomalowaniu ich maskarą będą wydawały się grubsze i dłuższe,
* Szminka będzie trwalsza jeśli pokryjesz wcześniej usta pudrem.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

kasia-md
31.10.2013
Najlepiej jest zawsze umyć delikatnym szamponem pędzelki.
sylwia180793
20.12.2012
Wyczyszczenie pędzla z pudru chusteczką higieniczną nie jest zbyt dobrym pomysłem. Warto przynajmniej raz w tygodniu umyć pędzel w płynie antybakteryjnym, dzięki temu zapobiegniemy rozwijaniu się bakterii.