Jak zrobić kostium a’la Gangnam Style?

jeanny - specjalista Tipy.pl
1 z 7
"Op, op, op, op... Oppan Gangnam Style" - słowa te zna już prawie cały świat. Fenomen piosenki i zaprezentowanego w teledysku tańca porównywany jest już z popularnością “Macareny”. Do piosenki tańczą zarówno przeciętni zjadacze chleba, jak i najpopularniejsi celebryci. Daj się ponieść przebojowi koreańskiego rapera Psy i ubierz się na przyjęcie podobnie do wykonawcy.
P

marynarka w wybranym kolorze, czarna taśma izolacyjna, biała koszula, okulary przeciwsłoneczne w stylu Ray-Ban, czarna muszka, czarne spodnie, eleganckie czarne buty z białymi akcentami lub czarne buty i białe nakładki (do kupienia tutaj)

1
Marynarka
Słynny koreański raper tańczy do swojego przeboju w charakterystycznej niebieskiej marynarce z czarnymi wykończeniami. Zamiast tego koloru możesz wybrać też np. marynarkę zieloną, białą czy żółtą. Ważne, by nie zabrakło przynajmniej czarnych wykończeń na jej klapach. Nie musisz męczyć się czasochłonnym przyszywaniem lamówek. Wystarczy zaopatrzyć się w czarną taśmę izolacyjną i za jej pomocą ozdobić klapy ubrania.
2
Koszula
Jeśli chodzi o koszulę, nie musisz się specjalnie wysilać. Wystarczy założyć najzwyklejszą z nich, oczywiście koniecznie w białym kolorze. Idealnie byłoby, gdybyś wybrał plisowaną koszulę męską, ale z powodzeniem można się bez niej obejść.
3
Okulary
Do przebrania a’la Gangdam Style najlepiej będą pasować przeciwsłoneczne okulary Ray-Ban lub takie, które nieco je przypominają. Możesz zdecydować się na oprawki czarne lub ze wzorem w panterkę.
4
Muszka
Wystarczy wybrać tradycyjną czarną muszkę. To właśnie ją PSY zakłada do większości swoich scenicznych strojów.
5
Spodnie
Tutaj nie ma się co zbytnio rozpisywać. Wystarczy po prostu założyć czarne spodnie i gotowe.
6
Buty
Buty, które ma na sobie PSY przypominają mi męskie jazzówki. Najefektowniej będą wyglądać takie, które posiadają białe akcenty. Możesz też wybrać zwykłe buty od garnituru i odmienić je za pomocą specjalnych białych nakładek w stylu lat dwudziestych.
?

Wskazówki
W takim stroju aż prosi się, byś odtańczył ten słynny taniec. Instrukcję krok po kroku znajdziesz  tutaj .

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Mała królewna
makijaż pirata - makijaż na Halloween lub bal przebierańców
przebranie za krasnoludka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane