Jak go zdobyć?

Jak zdobyć chłopaka?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Podoba ci się jakiś chłopak, ale nie wiesz jak go zdobyć? Otóż to nic trudnego, wystarczy zastosować kilka prostych kobiecych sztuczek, a będzie twój. Przeczytaj poniższe wskazówki i zacznij działać.
1
Przede wszystkim staraj się zwrócić na siebie jego uwagę. Przez przypadek chodź w te same miejsca, co on. Spotkajcie się przypadkiem w barze czy kinie. Nie zapomnij także o odpowiednim stroju czy fryzurze. W przeciwnym razie twoje starania pójdą na marne. Musisz wyróżniać się z tłumu.
2
Staraj się pokazać mu, że zależy ci na nim i jesteś zainteresowana jego osobą. Nie rób jednak tego zbyt nachalnie, bo możesz go zniechęcić. Delikatny uśmiech czy pełne zaciekawienia spojrzenie w zupełności wystarczy.
3
Rozmawiaj z nim jak najwięcej. Staraj się go słuchać. Jeśli mówi o swoich zainteresowaniach, nie przerywaj mu. Wręcz przeciwnie – słuchaj z zaciekawieniem. Zobaczy wówczas, że jesteś osoba z którą może dzielić swoje pasje. Staraj się, zatem dowiedzieć na ten temat jak najwięcej.
4
Pokaż mu też swoje zainteresowania. Chłopaki zazwyczaj nie lubią osób, które nie wiedzą, czego chcą. Pokaż mu, że jesteś wyjątkowa. Masz swoje hobby i coś, co cię wyróżnia z tłumu.
5
Najważniejsze, by się nie narzucać. Nigdy nie chodź za chłopakiem, który ci się podoba krok w krok. Nie przyniesie to z pewnością takich efektów, jakich byś się spodziewała. Pomyśli, że jesteś natrętna i przestanie zwracać na ciebie uwagę.
6
Zachowuj się przy nim naturalnie. Nie musisz specjalnie dla niego zmieniać swojego stylu ubierania czy fryzury. Jeśli chcesz być z tym chłopakiem, ważne jest by pokochał Cię taką jaką jesteś. Bądź spontaniczna i wyluzowana. Ale wszystko oczywiście z umiarem.
7
Jeśli jesteś nieśmiała, poproś o pomoc koleżankę. Umówcie się na wspólne spotkanie, na którym będziecie mogli się lepiej poznać. W towarzystwie znajomych z pewnością poczujesz się pewniej.
8

Używaj perfum i feromonów. Wszyscy ludzie wytwarzają feromony, jednak w różnym natężeniu i dlatego działają one mocniej lub słabiej. Feromony uwydatniają Twój zapach sprawiając, że mężczyźni zaczną cię bardziej lubić i szukać Twojego towarzystwa. Feromony wzmagają również pobudzenie seksualne u partnerów podkręcając atmosferę na maksa. (Feromony możesz znaleźć w sklepach z akcesoriami erotycznymi lub w Internecie. Jedne z najczęściej polecanych to Feromony Love & Desire, stężone feromony Pheromone Essence czy feromony Sexual Attraction).

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?
seksowny wygląd
dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (20)

* Pola wymagane

Alicja
29.09.2017
co zrobić jak zakochałaś się w chłopaku a chłopak w tobie nie
Patryk
28.12.2016
Komentarz niżej ktoś napisał, żeby ubrać spódniczkę. Jestem chłopakiem (i to studenckim ;)), więc wypadałoby się do tego odnieść. Spódnice i sukienki jak najbardziej. Połączcie to z naturalnym uśmiechem i macie +500 pkt. Feromony - zapomnijcie, chyba że zależy wam na jednej nocy, nie zaś na związku.
saas
24.11.2016
Rady wzajemnie się wykluczają, ale dam Wam dziewczyny jedną - niezawodną - ubierz spódniczkę i masz +50 pkt do wdzięku. Mężczyzn nudzą, a wręcz irytują kobiety ubierające się po drogich sieciówach. Ubierz się jak kobieta, a zwrócisz nie tylko uwagę swojego wybranka.
kotek <3
25.02.2016
nie dziala co moge zrobić
Mala
08.02.2016
U mnie niestety takie rady nie dzialaly wiec siegnelam po ostateczna bron! Wrozka odprawila dla mnie urok milosny i przyciagnelam go do siebie :) po miesiacu od rytualu zaczely sie dziac wspaniale rzeczy:* Jestem przeszczesliwa, a ona jest niesamowita: rytualmilosny.weebly.com
Polecam !
chłopaczek
16.03.2015
E e e to nieprawda jesli jesteś w kimś zajochana poprostu powiedz mu to jeśli powie że nie to nie ale raczej tego niezrobi pod warunkiem że jesteś q jego stylu
elala
27.10.2014
może mi się uda
pati.z688
21.01.2014
ta strona jest fajna dla tego ,że można na niej zdobyc wiele informaci.
zakochana0091
16.08.2012
[quote=babi]dzieki ale mam swoje lepsze sprawdzone sposoby......[/quote]
podaj kilka
prosze !!!
<>
19.04.2012
Ja powiem tak: nie ma uniwersalnego sposobu na poderwanie chłopaka- trzeba go lepiej poznać. Starać się z nim spotykać, rozmawiać itd.
Ale ta rady są bez sensu- każdy chłopak jest wyjątkowy, a ten 'poradnik' chce nam wmówić, że wszyscy są tacy sami.