tłuszcz na brzuchu

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

LaBambaLaBamba - specjalista Tipy.pl
tłuszcz na brzuchu
1 z 6
Na brzuchu pojawiły się wałeczki? Marzysz o płaskim i umięśnionym brzuchu? Jeśli tak przeczytaj 3 proste porady, które pomogą ci osiągnąć sylwetkę marzeń.
1
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 1
Kardio i ćwiczenia aerobowe.

Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin. Możesz biegać, pływać czy jeździć na rowerze. Aby schudnąć i mieć płaski brzuch należy wykonywać ćwiczenia kardio co najmniej 30 minut 6 razy w tygodniu. Po 2 tygodniach zwiększ czas do 45 minut a później do godziny a nawet dwóch. Po ćwiczeniach kardio wykonuj codziennie serię brzuszków.

2
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 2
Jedz mniej cukru i tłuszczu.

To takie proste, jednak większość z nas nie może sobie odmówić batonika czy tłustego boczku. Staraj się jeść jak najwięcej warzyw i owoców. Redukują uczucie głodu i dostarczają cennych witamin. Zamiast jeść wieprzowinę czy wołowinę jedz kurczaka i ryby (bez skóry!). Zrezygnuj całkowicie z chleba oraz ziemniaków. Jeżeli masz problem z ograniczeniem ilości spożywanych słodyczy, wypróbuj suplementy diety z wyciągiem z Garcinia Cambogia (zobacz tutaj). Regulują one metabolizm, zmniejszając podskórną tkankę tłuszczową.

3
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 3
Daj sobie czas.

Chcesz mieć płaski brzuch w przeciągu 3 tygodni czy nawet 2 miesięcy? Zapomnij. Utrata tłuszczu wymaga czasu. Im szybciej schudniesz tym większy będzie efekt jo-jo. Optymalna utrata wagi to około 1 kg tygodniowo. Stopniowe odchudzanie jest zdecydowanie zdrowsze a efekty długotrwałe. Odchudzanie to maraton a nie sprint!

4
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 4
Brzuszki

Codziennie rano wykonuj serię brzuszków. Na początku wystarczy 100. Jak już się przyzwyczaisz stopniowo zwiększaj ilość do 200-300 dziennie. Pomoże ci w tym kołyska do brzuszków (do kupienia tutaj). Przemyśl również wykonanie aerobicznej 6 Weidera. Aby ją wykonać trzeba wiele motywacji i samozaparcia ale efekty są rewelacyjne.

5
spalanie tłuszczu z brzucha - krok 5
Masaż brzucha

Codziennie (np. przed zaśnięciem) wykonuj sobie masaż brzucha (głaskanie, rozcieranie, ugniatanie). Do masażu stosuj preparaty ujędrniające. Możesz wykonywać masaż również za pomocą prysznica. Mocnym strumieniem wody masuj cały brzuch. Staraj się co pewien czas zmieniać temperaturę wody, kończąc masaż wodą zimną.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

odchudzanie
tłusty brzuszek
jędrna skóra po odchudzaniu

Podobne porady

Komentarze (65)

* Pola wymagane

Anka
27.02.2017
Ja przed Sylwestrem zrzuciłam kilka kilogramów z pomocą kapsułek z papryką habanero i pierzgą pszczelą. Generalnie byłam zadowolona, ale oczywiście wspierałam swój cel także ćwiczeniami :) Kapsaicyna wspomogła mój metabolizm i tłuszczyk szybciej dzięki temu znikał.
ja
10.01.2017
ale bzdury hahahahha
dziadunio
15.11.2016
Świerzutki chlebuś (na zakwasie) grubo posmarowany słoninką ze skwarkami to jest mistrzostwo Świata. Po trzech dużych kromkach ze trzy piwka i kolacja zaliczona. Mniam mniam.
jamkowalski
01.09.2016
Jedna z najlepszych metod dzieki ktorej schudlem 20 kilo i nie powrocilem do wagi :) :)
https://zrzuckilogramy.wordpress.com/
fafika23
25.07.2016
owoce maja bardzo duzo cukru wiec to nie jest dobre rozwiazanie aby sie nimi zapychac, 6 weidera wcale nie daje efektu wow, robiłam i tłuszczyk jak byl tak zostal moze ciut mniejszy ale zostal mimo iz robilam tak jak powinno sie to robic, dodam ze jestem szczupla bo waze 53 kg i tylko brzuszek ma sadelko
ricardo99
25.04.2016
Trzeba stopniowo chudnąć, bo to racja efekt jojo bd gwarantowany jeśli coś odstawimy, a będziemy myśleć, ze później po wprowadzeniu bd ok. Odżywki np 5fit energy + bcaa pomaga zredukowac tkankę tłuszczową,a le trzeba ćwiczyć,b o przy siedzeniu na fotelu mało zdziałamy
strasznyhenio
19.02.2016
6 weidera to mitologia i archeologia tak samo organiczanie tłuszczu i cukru jest bez sensu. Idotyzmy. Efekt jojo zawsze wystąpi kiedy zaczniemyjeśc ponad bilans kaloryczny obojętnie jak szybko redukowaliśmy. Jemy tłuszcze jemy cukry nawet lepiej jeśli te gorsze, żadnych durnych warzyw one z odchudzaniem nie mają c współnego, chyba że mamy cienką psychikę i musimy chodzić z pełnym brzuchem to tak bo zazwyczaj mają mało kalorii. Liczy sie tylko bilans kaloryczny i nic więcej możesz oczywiście ćwiczyć ale jak już to nie brzuszki któe w zasadzie nic nie angazują tylko cięzkie ćwiczenia angażujące duze grupy mięsniowe np najszerszy grzbietu, przysiady ze sztangą, klata. I tak najważniejszy jest bilans kaloryczny i tyle w temacie
zuziaduzia
28.12.2015
Przestrzegam przed wszystkimi "wyciagmi " i suplementami na odchudzenie. Zaburzaja nasz metabolizm. Dieta warzywna i cwiczenia sa wskazane. Odradzam nawet kurczaki, sa naszpikowane hormonami wzrostu i lekarstwami, aby przed dniem sprzedazy nie zdechly przedwczesnie. Te hormony wzrostu, na koncu lancucha pokarmowego zjadasz wlasnie Ty, jak rowniez leki, ktorymi biedne zwierze bylo karmione. Badzcie swiadomi.
zuziaduzia
28.12.2015
Optymalna utrata wagi to 1 kg na miesiac.
malutkawredota
09.11.2015
Serio ... 100 brzuszków dziennie na początek? A później 200, 300? Jak ktoś chce sobie załatwić kręgosłup to może śmiało stosować się do tych rad. Jedyne z czym mogę się zgodzić to kardio ... reszta to same bzdury pisane przez kogoś kto najwidoczniej nie ma pojęcia o tym co pisze.