Jak naprawić biustonosz?

LolitaLolita - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Kupiłaś markowy i drogi biustonosz a już po jednym praniu wychodzi z niego drut spod miseczki, który cię uwiera przy najmniejszym ruchu? Za żadne skarby świata nie wyrzucaj go! Szkoda pieniędzy. Zamiast tego przeczytaj poniższą instrukcję i daj swojemu biustonoszowi drugie życie.
1
Przygotuj bezbarwny lakier do paznokci, igłę i nitkę - najlepiej, aby była to nić tapicerska. Jest wykonana z 3 splotów i wykorzystuje się ją do obszywania tkanin obiciowych. Nici te są wyjątkowo mocne i trwałe. Będziesz potrzebować również mały kawałek taśmy izolacyjnej.
2
Wyciągnij drut przez dziurkę, która zrobiła się przez niego, ale nie cały tylko na kilka centymetrów. Utnij kawałek taśmy izolacyjnej i obklej nią ostry koniec druta. Dzięki temu dziurka się ponownie nie zrobi (chyba, że z drugiej strony). Nie przyklejaj zbyt dużej ilości taśmy, gdyż nie będziesz w stanie przepchnąć druta z powrotem.
3
Wepchnij drut do środka, tak daleko jak się da. Nawlecz na igłę nitkę i zaszyj dziurkę. Zrób to bardzo dokładnie.
4
Zamaluj nitkę bezbarwnym lakierem do paznokci. Lakier da dodatkową ochronę przed ostrym końcem druta. Gotowe!
Strona 1 z 5

Powiązane porady

majtki z wysokim stanem
dobieranie dodatków
Jak dobrać bieliznę do figury

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Krupeczka
30.08.2017
Lepsze będą plastikowe osłonki na fiszbiny.
marina
25.02.2015
mądry sposób, a jeśli lakier drapie to znaczy że trzeba ominąć ostatni krok :)
ja
01.12.2014
najpierw drapał drut bo wyszedł, teraz drapie lakier, którym pomalowano zaszytą dziurkę.