10 minutowe ćwiczenia na brzuch·

tadaa - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Wiele kobiet zmaga się ze zbędnymi centymetrami w pasie. Aby się ich pozbyć potrzebna będzie odpowiednia dieta oraz kilka prostych ćwiczeń, które wystarczy wykonywać zaledwie 10 minut dziennie. Znajdź w sobie motywację i działaj!
1
SCYZORYK

Połóż się na plecach w dłoniach trzymając hantle. Unieś proste nogi i ręce oraz delikatnie głowę i barki. Następnie "otwórz się" do pozycji, w której nogi i ręce znajdą się w pozycji prostopadłej do podłoża. Na początku ćwiczeń ruch może być krótszy. Wróć do pozycji wyjściowej. Pamiętaj, aby ruch nie był zbyt szybki.
Ćwicz przez minutę i zrób przerwę 30 sekund.
2
BRZUSZKI

Połóż się tyłem na macie. Ugnij nogi w kolanach, tak, aby całe stopy były oparte o podłoże. Dłonie trzymaj pod głową. Łokcie powinny być skierowane na zewnątrz. Następnie wykonaj delikatny skłon tułowia i wróć do pozycji wyjściowej. Pracuj brzuchem. Ciągnij brodę do góry, nie do brzucha.
Ćwicz minutę i zrób przerwę 30 sekund.
3
SKŁONY W TYŁ

Uklęknij na podłodze. W dłoniach trzymaj hantelki. Trzymaj je przed sobą na wysokości brzucha. Ugnij łokcie. Następnie, bardzo powoli pochyl się do tyłu. Zrób to do momentu, w którym będziesz pewna, że dasz radę. Nie odrywaj kolan od podłogi. Pozostań w tej pozycji kilka sekund i wróć do pozycji wyjściowej.
Ćwicz minutę po czym zrób przerwę 30 sekund.
?

Wskazówki
* Mięśnie brzucha regenerują się bardzo szybko, dlatego możesz ćwiczyć je często.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

ćwiczenia na piłce gimnastycznej
Ćwiczenia na kołysce do brzuszków
Mierzenie klatki piersiowej

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane