Jak zrobić aniołki na choinkę z papilotek?·

AngelaAngela - specjalista Tipy.pl
1 z 8
Takie ozdoby choinkowe wykonasz za pomocą kolorowych papilotek do muffinek lub ze zwykłego kolorowego papieru. Do ich przygotowania będziesz potrzebować również akrylowych koralików dostępnych w sklepach hobbystycznych.
P

kolorowe papilotki (papierki do muffinek), koraliki akrylowe kuleczki, zielona mulina, klej, nożyczki, igła, papier kolorowy (zielony).

1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały.
2
Jedną z papilotek spłaszcz i złóż na pół. Będzie to spódniczka aniołka.
3
Drugą papilotkę spłaszcz, złóż na pół i jeszcze raz na pół a następnie przetnij wzdłuż powstałych linii.
4
Jedną z ćwiartek przetnij na pół - w ten sposób otrzymasz skrzydełka dla jednego z aniołków.
5
Połóż skrzydełka ostrym kątem do siebie w taki sposób, aby ich dolne boki tworzyły jedną linię a następnie delikatnie naciągnij jeden na drugi. Nałóż na jeden wierzchołek kropelkę kleju i sklej go z drugim. Wytnij z zielonego papieru małe serduszka.
6
Przyklej serduszko na spódniczkę aniołka. Następnie przyklej od spodu do tylnej części spódniczki skrzydełka. Nawlecz mulinę na igłę, wbij ją w górną część spódniczki i przeciągnij.
7
Na mulinę nawlecz akrylową kuleczkę i zrób pętelkę, aby kuleczka się trzymała na miejscu. Następnie pozostaw kilka centymetrów muliny i ponownie zrób pętelkę - będzie to zawieszka. Aniołki gotowe!
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane