Jak zrobić kartkę z choinką 3D?·

AngelaAngela - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Zrobienie tej karteczki nie jest trudne, ani pracochłonne. Po jej rozłożeniu ukazuje się śliczna, trójwymiarowa choinka 3D. Warto przygotować więcej takich karteczek oraz wysłać rodzinie i znajomym. Jest również doskonałą ozdobą, możemy postawić ją na kominku lub stoliku. Możecie być pewni, ze nie tylko was zachwyci efekt końcowy. Poniżej znajdziecie wskazówki, które krok po kroku pomogą wam w przygotowaniu ślicznej kartki bożonarodzeniowej.
P

Sztywny papier dwustronnie kolorowy (czerwony), zwykły papier kolorowy (zielony i biały), dziurkacz ozdobny gwiazdka (w dwóch rozmiarach) i dziurkacz ozdobny Mikołaj (oba do kupienia tutaj), ozdobna wstążeczka, klej, nożyczki, ołówek, linijka

1
Przygotuj wszystkie potrzebne materiały.
2
Zieloną kartkę złóż na pół białą stroną do zewnątrz (odwrotnie, niż jest na zdjęciu, aby po wycięciu choinki nie trzeba było wymazywać ołówka). Przy linii zgięcia kartki narysuj pół choinki (linia zgięcia będzie stanowić jej środek).
3
Przetnij poziome fragmenty choinki a następnie za pomocą linijki wygnij powstałe paski do zewnętrznej strony.
4
Rozłóż kartkę, przepchnij paski na drugą stronę i odwróć ją zieloną stroną do siebie.
5
Za pomocą dziurkacza ozdobnego powycinaj w zielonej kartce gwiazdki o różnych rozmiarach. Wytnij z białej kartki mikołaja i naklej go za pomocą kleju na zieloną kartkę.
6
Czerwoną kartkę tekturową złóż na pół a następnie naklej na nią kartkę z choinką. Z wstążeczki zrób kokardkę i przyklej ją na szczycie choinki. Gotowe!
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Kartka na Boże Narodzenie z patyczka od lodów
kartka bożonarodzeniowa
kartka bożonarodzeniowa

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane