8 pomysłów na prezent ślubny

Anko77Anko77 - specjalista Tipy.pl
1 z 9
Zostałaś zaproszona na ślub i kompletnie nie wiesz jaki prezent podarować młodej parze? Zastanawiasz się, co tak naprawdę będzie im potrzebne i co będzie służyło im przez wiele lat? Często nie potrafimy odpowiedzieć sobie na to pytanie. Boimy się, że upominek się nie spodoba i od razu wyląduje w koszu na śmieci lub trafi do sklepu z używanymi rzeczami. W tym artykule pragnę zaprezentować Wam listę ciekawych prezentów, które możecie podarować nowożeńcom.
1
komplet ceramiczny
Serwis porcelanowy obiadowo-kawowy 

Dobrym pomysłem jest zestaw porcelanowy lub ceramiczny, który będzie się elegancko prezentował się w kuchni. Ceny wahają się od 150 wzwyż. Tylko od ciebie zależy, czy więcej wydasz na prezent, czy może raczej mniej. Pamiętaj jednak, aby przed zakupem dokładnie sprawdzić czy komplet nie jest poobijany, ponieważ kupując często nie zwracamy na to uwagi. Dobrze również, aby komplet pasował do wystroju kuchni lub jadalni.
2
Figurka
Figurka nowożeńców 

Dużo osób decyduje się również na niewielką kremową figurkę nowożeńców. Prezent każdego dnia bowiem przypomina młodej parze ten jeden wyjątkowy dzień ślubu. Mimo tego, że jest ona mała, cena sięga zenitu. W sklepie można kupić ją za około 180 zł, w internecie taniej. Nie idźmy na łatwiznę i nie kupujmy figurki po niskiej cenie, ponieważ zazwyczaj jest ona wtedy wykonana z gorszego tworzywa, które może się zdzierać lub po prostu blaknąć. W tym jednym dniu możemy przecież zaszaleć.
3
Zegar ścienny
Zegar 

Kup zegar! Już od dawien dawna uważa się, że dobrze jest obdarować młodą parę dużym, ściennym zegarem. Ma to oznaczać "wieczną" miłość nowożeńców oraz długie życie. W niektórych sklepach można poprosić o wygrawerowanie napisu. Cena to około 250 zł. Wspaniały prezent, cieszący się coraz większą popularnością.
4
Koc
Duży koc 

Idealny na chłodne, dżdżyste, pochmurne dni. Mowa oczywiście o kocu! Zawsze wybierajmy ten najcieplejszy, z najlepszego materiału. To prezent ślubny, więc możemy wybrać jakiś romantyczny wzór. Dodatkowo ładnie go opakujmy i dołączmy do niego kartkę z życzeniami. Dobry koc można kupić już za 130 zł jednak im droższy, tym lepszy.
5
Album na zdjęcia
Album na zdjęcia 

Nie musisz wydawać mnóstwa pieniędzy na prezent ślubny. Kolejnym pomysłem jest duży, rodzinny album, w którym młodzi "zapiszą" wszystkie swoje wspaniałe wspomnienia, poczynając od ślubu a kończąc na starości. Album powinien być jak największy, aby zmieściło się dużo zdjęć, które będą mogły potem oglądać ich dzieci, wnuki, prawnuki i cała rodzina. Możesz także postawić na niewielki albumik, który młoda para poświęci tylko na wspomnienia z dnia ślubu.
6
Zdjęcie w antyramie
Duże zdjęcie pary młodej w ramie 

Wielką radość sprawisz nowożeńcom jeśli podarujesz im ich wspólne, romantyczne zdjęcie włożone w dużą antyramę. Z pewnością bardzo się ucieszą i powieszą nowy obraz w swojej sypialni. Pomysł bardzo często wykorzystywany i sprawdzony.
7
Karnet do spa
Karnet do spa 

Jeśli nie przekonują Cię powyższe pomysły, kup młodej parze karnet do luksusowego spa. Nie musisz załatwiać im od razu całego miesiąca miodowego, ale wystarczy, jeśli zdecydujesz się na taki miły gest. Nowożeńcy będą mogli odpocząć po stresujących przeżyciach związanych ze ślubem. Ponadto podarujesz im chwile wolnego czasu, który będą mogli spędzić tylko we dwoje, sam na sam.
8
Kosz ze smakołykami
Kosz rozmaitości 

Jeśli nowożeńcy są zwolennikami słodyczy i słodkości, kup im kosz pełen najrozmaitszych smakołyków, win oraz owoców! Od ciebie zależy jakiej wielkości będzie i co będzie się w nim znajdować. Młoda para ucieszy się, kiedy zobaczy wszystkie te pyszności, które im przygotowałaś.
Strona 1 z 9

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Marta
16.06.2018
no właśnie, ja się zgadzam z tym że prezent musi być praktyczny. my dostaliśmy właśnie robota odkurzającego. sami byśmy nie kupili, a pociecha jest ;)
Klaudia
10.06.2018
My postawiliśmy na praktyczne prezenty. Dwa miesiące temu mieliśmy ślub i dostaliśmy sporo sprzętów, bo wprowadzamy się do nowego domu. Dostaliśmy odkurzacz automatyczny, zestaw porządnych ręczników, suszarkę do prania i robot kuchenny. I jesteśmy mega zadowoleni z takich prezentów.
HankaLipiec
19.10.2016
My w lipcu składaliśmy się Młodej Parze całą naszą załogą na zestaw garnków ze stali nierdzewnej. Panna Młoda Ania bardzo lubi gotować więc zdecydowaliśmy się kupić im garnki Gerlacha, w zestawie Superior było 10 szt. z pokrywkami z funkcją odcedzania. Byli bardzo zadowoleni i sądzę, że przy wydatkach obecnych na urządzanie mieszkania sami by się nie zdecydowali.
mariaawaria.1986
14.09.2016
Najlepszy prezent, jaki ja dostałam to był zestaw sztućców z Gerlacha. Złożyli się na niego moi i męża rodzice. Sami byśmy sobie takich pięknych, eleganckich sztućców nie kupili, poza tym to ładna metafora prezentu na nowy dom.
Anko77
15.11.2013
Owszem antyrama to szkło, jednakże oprawione w ramkę wygląda zdecydowanie lepiej, nieprawdaż?
Myślę, że używanie epitetów w artykule wcale go nie pogarsza, a tym bardziej nie wpływa źle na odbiór.
Nat
15.11.2013
Nie ma czegoś takiego jak "piękna antyrama", antyrama to samo szkło... niby drobiazg, ale takie nie dociągnięcia w artykułach źle wpływają na odbiór.