Jak zrobić sztuczkę z lewitacją?
RóżnorodnośćRóżnorodność - specjalista Tipy.pl

Zastanawiasz się, jak rozbawić towarzystwo na spotkaniu? A może po prostu chcesz czuć się jak profesjonalny iluzjonista? Poniższa sztuczka pozwala pozwoli ci zaskoczyć wszystkich znajomych.
P

Prześcieradło lub koc, kolega/koleżanka do pomocy.

1
Przedstawiasz się jako mistrz iluzji. Trzymasz w rękach rozłożony koc lub prześcieradło. Opowiadasz barwnie o zjawisku, jakie za chwilę wywołasz. Prosisz o ochotnika do pomocy.
2
Zupełnie "przypadkiem" wybierasz kolegę, z którym wcześniej ćwiczyłeś tę sztuczkę. Prosisz go o położenie się na plecach.
3
Zasłaniasz rozłożonym w rękach kocem kolegę, opowiadając o tym, że ponieważ lewitacja odbywa się w tajemny sposób, musisz zasłonić ochotnika. Kolega w tym czasie sprawnie odwraca się na brzuch.
4
Zakrywasz go kocem. Wypowiadając magiczne zaklęcie, np. "unieś się!", kolega zaczyna powoli się podnosić. Powinno to wyglądać tak jak na rysunku. Cała sztuczka polega na tym, że widzowie nadal myślą, że ochotnik jest położony na plecach, dlatego wywołuje to ciekawe efekty.
5
Mówisz "a teraz opadnij!" - kolega znów powoli się kładzie. Kiedy podnosisz koc, dziękujesz widzom za obejrzenie spektaklu a w międzyczasie twój pomocnik odwraca się z powrotem na plecy.
?

Wskazówki
Zachowaj pewność siebie, opowiadaj historie, dzięki temu widzowie skupieni będą na Twojej postaci, a nie na tym, co może dziać się za kocem.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jamkowalski
26.08.2016
Z tej strony nauczyłem się sztuczek które można zobaczyć w telewizji :)
https://magicznesztuczki.wordpress.com/