nakładanie różu na policzki

Jak nakładać róż?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Za pomocą różu można bardzo łatwo i szybko skorygować niedoskonałości urody lub podkreślić to, co chcemy wyeksponować. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić poniżej znajdziesz kilka prostych wskazówek jak nakładać róż.
P

* róż
* pędzel do różu

1
Dobierz odpowiedni róż dla swojej cery. Powinien on być do 2 tonów ciemniejszy niż skóra. Róży w odcieniu czerwonym i ciemno różowym mogą używać panie po 60 roku życia, których cera staje się blada i papierowa a kolory te dodadzą im energii i rozpromienią zmęczoną twarz. Młodsze panie powinny stosować różu w tonacjach bardziej pudrowych, od jasno różowego przez wszystkie odcienie brązu.
2
Niezwykle ważną sprawą jest dobry pędzel do nakładania różu. Nie powinien on być zbyt gruby gdyż stworzy wrażenie plamy, ani zbyt cienki by nie tworzył pasków. Pędzel trzeba dobrać indywidualnie do swojego kształtu twarzy. Ponad to, jeżeli używamy różu sypkiego pędzel powinien mieć nieco twardsze włosie niż taki, którego używamy do różu w kamieniu.
3
Róż nakładaj zawsze na końcu całego makijażu. Dopiero, kiedy wykonasz makijaż oczu będziesz wiedzieć jak podkreślić twarz by dobrze się prezentowała.
4
Miejsca, które chcesz podkreślić przyciemniaj, a te które chcesz ukryć rozjaśniaj. Jeżeli chcesz ukryć np. wydatny nos, lub odstającą brodę nie maluj ich, natomiast przyciemnij z pomocą różu policzki i środek czoła. Jeśli natomiast chcesz ukryć zbyt wysokie czoło oprócz policzków zaakcentuj lekko brodę. Jeśli masz szeroki nos, przypudruj brązowym różem delikatnie obydwie strony nosa (delikatnie).
5
Nigdy nie nakładaj różu w linii prostej, zawsze rób to od dolnej części twarzy kierując się ku górze pod kątem minimum 30 stopni.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane