Z czego można zrobić choinkę?·

Karolinas - specjalista Tipy.pl
1 z 8
Choinka to obowiązkowy element Świąt Bożego Narodzenia. Nadaje wnętrzu magicznego uroku i to w końcu pod nią znajdujemy nasze wymarzone prezenty gwiazdkowe. Jeśli znudziła Ci się już tradycyjna choinka przeczytaj artykuł i dowiedz się z czego można wykonać efektowne bożonarodzeniowe drzewko.
1
choinka z bombek
Choinka kojarzy nam się między innymi z bombkami, to one dodają jej szykowności i uroku... a co powiecie na choinkę z samych bombek? Wystarczy jedynie odpowiedni stelaż, np. ze styropianu, odrobina kleju i bombki, których już nie będziemy używać. Efekt końcowy piękny i oryginalny.
2
Choinka z piórek
Innym ciekawym pomysłem jest choinka z piórek. Wystarczy nam stelaż w formie stożka, klej, duuużo piórek i ewentualnie farbki oraz jakieś ozdóbki. Choinka może mieć różne kolory ale jeśli chcecie, aby rzeczywiście przypominała bożonarodzeniowe drzewko - najlepiej pomalujcie ją na zielono. Piórka najlepiej jest zabarwić i wysuszyć przed przystąpieniem do klejenia.
3
choinka z makaronu
Następna propozycja to choinka zrobiona z makaronu .. oczywiście surowego. Makaron przyczepiamy za pomocą dobrego kleju na stożkowy model - nada się nawet taki z tektury. Takie choinki najpiękniej wyglądają w złotej kolorystyce, więc na koniec spryskaj je złotem w sprayu - tak będzie najszybciej! Do wykonania takiej choinki możesz użyć zarówno makaronów kokardek, wstążek, świderków i wielu wielu innych.

Zdj. pochodzi ze strony: http://goo.gl/h2BC46
4
choinka z orzechów
Teraz przyszedł czas na choinkę z orzechów. Idealnie nadają się do tego duże, krągłe włoskie orzechy. Taka choinka także pięknie prezentuje się w szlachetnym odcieniu złota. Tutaj nie potrzeba żadnego stelażu, wystarczy orzechy doklejać do siebie, formując na kształt choinki.
5
choinka z łupin pistacji
Tak samo jak z pełnych orzechów, choinkę możemy wykonać także z pustych skorupek. Idealnie nadają się do tego np. łupinki po pistacjach, które mają bardzo podobny względem siebie kształt i rozmiar.
6
choinka z szyszek
Choinka z szyszek wygląda bardzo naturalnie i świątecznie. Najlepiej wygląda wykonana z kilku rodzajów szyszek. Można wpleść w nią ciekawe ozdoby, a nawet zawiesić na niej lampki. Warto pozbierać szyszki już w lecie, aby zimą nie szukać ich wśród śnieżnych zasp.
7
choinka z książek
Dość zaskakującym pomysłem może okazać się choinka wykonana z ... książek! Cóż lepiej wpisuje się w wystrój pokoju mola książkowego, jak nie taka właśnie choinka? Wystarczy jedynie precyzyjnie ułożyć kompozycję i przyozdobić ją wedle uznania.
?

Wskazówki
Choinki świetnie nadają się na drobne upominki dla naszych bliskich.

Strona 1 z 8

Powiązane porady

serce origami
Czy tatuaż jest niebezpieczny
szkic

Komentarze (2)

* Pola wymagane

topielica
27.11.2013
Wszystkie pomysły fajne- z makaronu sama taką mam -makaron rurki maluje się sprayem w kolorze srebra lub złota efekt jest naprawdę świetny.Z szyszek też świetna .
ladymiss778
26.11.2013
Ale fajnie pomysły! Takiej z książek to jeszcze nie widziałam, być może uda mi się zrobić, bo jest naprawdę genialna! :)