Jak zrobić zawieszkę - bałwanka z guzików?

jeanny - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Nieodzownym elementem okołobożonarodzoniowego klimatu jest wręczanie bliskim prezentów. Wiele czasu poświęcamy wyborowi upominków z okazji przypadającego 6 grudnia wspomnienia św. Mikołaja czy tych, które będą pozostawione pod choinką w wigilijny wieczór. Aby nie było zamieszania, każdy z prezentów trzeba podpisać, dlatego też warto zrobić oryginalne zawieszki. Oto moja dzisiejsza, typowo zimowa, propozycja.
P

3 płaskie białe guziki różnej wielkości (mały, średni i duży), tekturka, biały papier, czarny flamaster, papier do scrapbookingu, klej rzemieślniczy, klej typu “Super Glue”, nożyczki, dziurkacz, ołówek, linijka, kawałek kolorowej włóczki

1
Na tekturce naszkicuj zarys zawieszki, następnie wytnij ją nożyczkami. Za pomocą dziurkacza zrób otwór w jej górnej części. Z białego papieru zrób dwa wzgórza śniegu, które będą umieszczone po obu stronach postaci. Wystarczy udrzeć z papieru kilka kawałków i następnie przyciąć je do wymiarów zawieszki. Aby śnieg sprawiał wrażenie trójwymiarowego, do zrobienia jednego wzgórza wykorzystaj dwa kawałki papieru, większy i mniejszy. Kiedy to zrobisz, przyklej “śnieg” do tektury klejem rzemieślniczym.
2
Sięgnij po wybrane wcześniej białe guziki i przyklej je do zawieszki za pomocą Super Glue. Pistolet z klejem może nie zdać tu egzaminu, dlatego wolę zaznaczyć, że najlepiej wybrać klej właśnie w stylu Super Glue czy Kropelki.
3
Wytnij mały prostokąt z papieru do scrapbookingu i przyklej go w miejscu, w którym ma się znajdować bałwani kapelusz. Rondo i elementy ozdobne nakrycia głowy namaluj czarnym flamastrem. Teraz wystarczy tylko uciąć kawałek kolorowej włóczki i przewlec ją przez zrobiony dziurkaczem otwór.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pakowanie prezentów
opakowania na prezenty
pomysły na prezent

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane