Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Choinka > Jak zrobić krasnale z szyszek na choinkę?

Jak zrobić krasnale z szyszek na choinkę?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Nie tylko Królewna Śnieżka ma swoją ekipę krasnoludków. Ty także możesz wejść z nimi w układ i zaprosić je do zamieszkania na twojej choince. Wystarczy zestaw szyszek, drewniane kulki i kawałek filcu.. Hej ho, hej ho, do pracy by się szło. A instrukcję znajdziesz poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
filc w kolorze białym, drewniane kulki (o średnicy 2,5 cm na głowę krasnoludków i 9-10 mm na noski), szyszki o długości 4-5 cm, biały drucik chenille, biała czesanka, pistolet z klejem na gorąco, igła z białą lub kremową nitką
1
Z filcu wytnij trzy (ilość zależna od tego, ile chcesz zrobić krasnali) trójkąty równoramienne o dwóch bokach długości 9,5 cm. Złóż każdy z nich wzdłuż na pół i zszyj miejsce łączenia. Tak przygotowane czapki wywiń na prawą stronę. Z tego samego filcu wytnij również trzy paski o szerokości 1 cm, a długości 15 cm. Będą to szaliki krasnali. Ponacinaj ich końce.
2
Większe z drewnianych kulek przyklej do płaskiego końca każdej z szyszek. Użyj w tym celu pistoletu z klejem na gorąco. Z przodu przyklej również drewniane noski krasnali.
3
Druciki chenille potnij na trzy kawałki o długości 10 cm każdy. Jeden koniec każdego z nich lekko zagnij. Drucik zegnij również w odległości 2,5 cm od drugiego końca. Ten kawałek przyklej na czubku głowy każdego z krasnali.
4
Dolną część każdej czapeczki wywiń tworząc „mankiet”. Nałóż czapeczki na przymocowane do drewnianych główek druciki i przyklej klejem na gorąco.
5
Miejsce łączenia główek i szyszek zakryj filcowymi szalikami. Zamocuj je odrobiną kleju.
6
Pierwszego krasnala pozostaw bez zmian. Drugiemu zrób z odrobiny wełny czesankowej długą, prostą brodę. Trzeci krasnal będzie mieć brodę w loki. W tym celu wydziel z wełny czesankowej kilka pasm i nawiń je na ołówek lub inny przedmiot o walcowatym kształcie. Tak utworzone loki przyklej do twarzy krasnala tworząc oryginalną brodę.
7
Na koniec przewlecz przez czubki czapeczek krasnali kawałek nitki lub muliny. Zwiąż ją na końcach tworząc pętelki do powieszenia ozdób na choince. Krasnale gotowe.
Jak zrobić gwiazdę betlejemską z rolki po papierze toaletowym?
Jak zrobić ozdoby na choinkę z masy solnej i cynamonu?
Jak zrobić łańcuch na choinkę - trzymające się za ręce ludziki?
Jak zrobić prostego aniołka na choinkę?
 4.3/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Masz stare, niepotrzebne klucze? Podaruj im nowe życie i zrób z nich oryginalne ozdoby na choinkę. Zajmie ci to parę...
Jak zrobić ozdoby na choinkę z kluczy?
Masz stare, niepotrzebne klucze? Podaruj im nowe życie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt