Jak zrobić bombki z brokatem w środku?·

angel11 - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Bombki choinkowe ozdobione brokatem robią duże wrażenie na dzieciach. Niestety, bardzo szybko może okazać się, że w brokacie są nie tylko choinkowe ozdoby, ale również ręce i ubrania twojego dziecka. Jak tego uniknąć? To proste, wystarczy zrobić bombki z brokatem w środku. Twoja pociecha na pewno będzie zachwycona efektem finalnym.
P

szklane przezroczyste kule z zawieszkami w komplecie, brokat w wybranym przez was kolorze, płyn do drewnianych podłóg (tu: Pledge), lejek, samoprzylepne kryształki itp. (opcjonalnie)

1
Na początku musisz dokładnie wyczyścić kule. Zarówno wewnątrz ich, jak i na zewnątrz może znajdować się trochę kurzu, którego koniecznie trzeba się pozbyć. Najlepiej użyć do tego środka z dodatkiem alkoholu. Kiedy kula będzie już czysta i sucha, wlej do niej odrobinę płynu do podłóg i obracaj nią tak, by pokrył on całą powierzchnię wewnątrz niej. Staraj się nie wstrząsać bombką, bo płyn może się spienić.
2
Kiedy już dokładnie rozprowadzisz płyn wewnątrz bombki, jego nadmiar zlej do pojemnika.
3
Teraz możesz wyspać do bombki brokat w wybranym kolorze. Polecam wykorzystać do tego lejek. Następnie postępuj z bombką dokładnie tak samo jak wówczas, gdy wlałeś do niej płyn. Musisz obracać nią tak, by wewnętrzna powierzchnia kuli dokładnie pokryła się brokatem. Jego nadmiar wsyp z powrotem do pojemnika.
4
Voila! Po zakończeniu tej czynności bombka powinna wyglądać mniej więcej tak jak na zdjęciu obok. Odłóż ja na bok, by wszystko dobrze wyschło.
5
Kiedy wnętrze bombki wyschnie, przymocuj do niej zawieszkę.
6
Jeśli chcesz, możesz taką bombkę zawiesić na choince. Warto jednak ozdobić ją z wierzchu samoprzylepnymi kryształkami i innymi ozdobami tego typu. Dzieci będą miały przy tym wiele frajdy.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Karolina
27.12.2017
Bardzo ciekawy pomysł! Wypraktykuję go w przyszłym roku bo w tym roku moją choinkę przystroiłam własnoręcznie zrobionymi na szydełku bombkami. Wyszły super i na drzewku prezentują się bardzo elegancko.