przedłużane włosy

Jak sprawić, aby przedłużane włosy wyglądały naturalnie?
Joannaa - specjalista Tipy.pl

Jeśli masz włosy cienkie i rzadkie lub jeśli marzysz o długich włosach, możesz rozważyć ich zagęszczenie lub przedłużenie. Włosy przedłużane będą wyglądać naturalnie jeśli zostaną idealnie dobrane do twoich włosów, podcięte i wystylizowane. Jeśli planujesz przedłużanie włosów zapoznaj się wcześniej z poniższymi wskazówkami, aby twoje włosy wyglądały pięknie i naturalnie.
1
Do przedłużania i zagęszczania włosów możesz użyć włosów naturalnych i syntetycznych. Jeśli nie chcesz, aby twoje włosy wyglądały jak sztuczne, użyj do przedłużania włosów naturalnych. Są one nieco droższe od syntetycznych jednak są łatwiejsze w pielęgnacji i dużo ładniej wyglądają. Nie spodziewaj się, że włosy syntetyczne będą wyglądać naturalnie.
2
Po przyczepieniu pasemek do włosów należy je podciąć, aby wtopiły się one w twoje naturalne włosy. Jeśli masz włosy cieniowane, pasemka należy również wycieniować.
3
Przedłużane włosy wyglądają bardziej naturalnie gdy są pofalowane czy pokręcone. Wówczas pasemka idealnie wtapiają się w naturalne włosy. Oczywiście, jeśli włosy doczepiane są odpowiednio wycieniowane będą również dobrze wyglądać gdy będą proste.
4
Kręcąc lub prostując włosy przedłużane staraj się za każdym razem chwytać pasmo włosów w którym będą zarówno twoje włosy jak i te doczepiane. Łącząc je w ten sposób sprawisz, że włosy będą wyglądać bardziej naturalniej.
5
Codziennie używaj jedwabiu do włosów. Włosy doczepiane - również te naturalne mają tendencję do przesuszania. Nakładając duże ilości jedwabiu zapobiegniesz rozdwajaniu końcówek i łamaniu się włosów. Jedwab sprawi również, że włosy będą się lepiej układać dzięki czemu będą wyglądały bardziej naturalnie.
6

Więcej informacji o przedłużaniu włosów znajdziesz na stronie www.studio-9.pl

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

jowita
26.02.2016
Włosy gdy zaplatam w warkocz na noc rano są normalne,tylko końcówki jakby skołtunione nie raz,ale mam na to dobrą radę.Rozczesuję włosy,spryskuje codziennie rano i przed spaniem włosy jedwabiem a następnie dwie kropeleczki oliwki dla dzieci rozcieram na dłoni i leciutko gładzę włoski ///NIE OD NASADY GŁOWY!!! tylko te przedłużone do samego końca i leciutko prostownicą przeciągam pasemko po pasemku :) Od tego czasu nie narzekam :) włosy naturalne czy nie naturalne uwielbiają olejki czy to oliwka dla dzieci czy specjalny olejek arganowy :) także stosujcie oliwki każdego rodzaju.I MAŁA PODPOWIEDZ DLA NOWICJUSZY/włosy te nie lubią alkoholu! perfumy spryskujemy nie na włosy tylko na siebie ! szampony wybieramy najlepiej takie dla dzieci bambino lub bobinii :) Nie trzeba kupować kosmetyków za wielką kasę :) To co dla dzieci dobre i dla nas :)
Lolita
16.07.2010
Ja sobie przedłużam włosy od jakiegoś czasu. Wcześniej już po ok tygodniu strasznie mi się kudliły, robiły się takie gniazda, które ciężko było rozczesać i się rozdwajały. Teraz ostatnio znów przedłużyłam i jest rewelacja. Włosy są śliskie więc się nie puszą ani nie robią się dredy, są gładkie i w ogóle się nie rozdwajają pomimo tego, że nie po każdym myciu używam jedwabiu (bo zapominam). Więc myślę, że wszystko zależy od jakości włosów jakie są zakładane. Oczywiście każdy fryzjer mówi że ma najlepszą jakość, jednak przecież to wszystko zależy od osoby, do której należały te włosy. Jeśli włosy były suche to będą się rozdwajać chociażby nie wiem co. W każdym bądź razie ja jestem teraz zachwycona i nigdy więcej nie zmienię już zakładu fryzjerskiego! Przynajmniej te włosy będę mogła długo podciągać a nie wymieniać co chwile co nie jest tanią rzeczą jak wiecie.
Wiosenka
09.07.2010
Najlepiej przed przedłużeniem włosów zafarbować swoje naturalne włosy na taki kolor jakie mają włosy doczepiane. Zwykle kolory doczepianych włosów są naturalne więc dobrze jest wybrać właśnie farbę o odcieniu naturalnym (bez połysku miedzi, czerwieni, fioletu itp). Po przedłużeniu włosów trzeba je dobrze wycieniować, aby nie było widać granicy pomiędzy włosami własnymi a przedłużonymi. I tyle - włosy wyglądają bardzo naturalnie.

Jak wybieram się na imprezę to kręcę włosy - dzięki temu różnica pomiędzy moimi a przedłużanymi jest zupełnie niewidoczna.