Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z geometryczną choinką?

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z geometryczną choinką?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Bardzo oryginalna i elegancka kartka na Boże Narodzenie, która ucieszy każdego, komu postanowisz ją podarować. Do jej wykonania wystarczy kilka kartek kolorowego papieru i szablon, który (wraz ze szczegółową instrukcją) znajdziesz w dalszej części tej porady.
Rzeczy, których potrzebujesz:
dwukolorowy karton ozdobny z jednej strony zielony (lub biały brystol i jasnozielony zielony papier kolorowy), ciemnozielony papier kolorowy, nożyk hobbystyczny lub skalpel do papieru, nożyczki, klej
1
szablon kartki z choinką
Pobierz szablon dostępny tutaj i wydrukuj go w oryginalnym rozmiarze na dwustronnym kartonie (lub kartce z bloku technicznego). Po jego złożeniu otrzymasz kartkę, która mieści się do standardowej koperty w formacie A2.
2
kartka z choinką - krok 2
Jeżeli karton nie jest dwustronny, od spodu naklej na niego arkusz zielonego papieru. Użyj kleju w sztyfcie lub w sprayu. Jeśli udało ci się od razu kupić karton dwustronny (pamiętaj, że jedna strona koniecznie musi mieć kolor zielony), krok ten możesz pominąć.

Za pomocą nożyka hobbystycznego lub skalpela zrób na białej stronie kartki nacięcia wzdłuż linii zaznaczonych na szablonie. Postaraj się ciąć po zewnętrznej stronie linii, żeby po odgięciu papieru nie były one widoczne.
3
kartka z choinką - krok 3
Odegnij trójkąciki w dół, żeby z przodu kartki wystawała ich zielona część. Widok środka kartki pokazuje zdjęcie obok. Z zielonego papieru kolorowego wytnij prostokąt o takich samych wymiarach, jak wymiary kartki. Złóż na pół zarówno kartkę, jak i zielony papier. Najlepszy efekt uzyskasz, gdy papier kolorowy będzie nieco ciemniejszy, niż wnętrze kartki.
4
kartka z choinką - krok 4
Przyklej kolorowy papier wzdłuż linii zgięcia kartki, po jej wewnętrznej stronie.
5
kartka z choinką - krok 5
Tak prezentuje się gotowa kartka. Jeżeli trójkąciki znajdujące się z przodu nie są równomiernie odgięte, przyłóż kartkę ciężką książką. Po kilku godzinach uzyskasz zadowalający efekt.
 4.6/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne proponuję kolejny pomysł na zrobienie świątecznej kartki. Możesz...
Jak zrobić składaną kartkę na święta?
Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt