kartka bożonarodzeniowa z choinką

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z geometryczną choinką?·

MaryKrismasMaryKrismas - specjalista Tipy.pl
kartka bożonarodzeniowa z choinką
1 z 6
Bardzo oryginalna i elegancka kartka na Boże Narodzenie, która ucieszy każdego, komu postanowisz ją podarować. Do jej wykonania wystarczy kilka kartek kolorowego papieru i szablon, który (wraz ze szczegółową instrukcją) znajdziesz w dalszej części tej porady.
P

dwukolorowy karton ozdobny z jednej strony zielony (lub biały brystol i jasnozielony zielony papier kolorowy), ciemnozielony papier kolorowy, nożyk hobbystyczny lub skalpel do papieru, nożyczki, klej

1
szablon kartki z choinką
Pobierz szablon dostępny tutaj i wydrukuj go w oryginalnym rozmiarze na dwustronnym kartonie (lub kartce z bloku technicznego). Po jego złożeniu otrzymasz kartkę, która mieści się do standardowej koperty w formacie A2.
2
kartka z choinką - krok 2
Jeżeli karton nie jest dwustronny, od spodu naklej na niego arkusz zielonego papieru. Użyj kleju w sztyfcie lub w sprayu. Jeśli udało ci się od razu kupić karton dwustronny (pamiętaj, że jedna strona koniecznie musi mieć kolor zielony), krok ten możesz pominąć.

Za pomocą nożyka hobbystycznego lub skalpela zrób na białej stronie kartki nacięcia wzdłuż linii zaznaczonych na szablonie. Postaraj się ciąć po zewnętrznej stronie linii, żeby po odgięciu papieru nie były one widoczne.
3
kartka z choinką - krok 3
Odegnij trójkąciki w dół, żeby z przodu kartki wystawała ich zielona część. Widok środka kartki pokazuje zdjęcie obok. Z zielonego papieru kolorowego wytnij prostokąt o takich samych wymiarach, jak wymiary kartki. Złóż na pół zarówno kartkę, jak i zielony papier. Najlepszy efekt uzyskasz, gdy papier kolorowy będzie nieco ciemniejszy, niż wnętrze kartki.
4
kartka z choinką - krok 4
Przyklej kolorowy papier wzdłuż linii zgięcia kartki, po jej wewnętrznej stronie.
5
kartka z choinką - krok 5
Tak prezentuje się gotowa kartka. Jeżeli trójkąciki znajdujące się z przodu nie są równomiernie odgięte, przyłóż kartkę ciężką książką. Po kilku godzinach uzyskasz zadowalający efekt.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Kartka na Boże Narodzenie z patyczka od lodów
Stojak na kartki bożonarodzeniowe
kartka bożonarodzeniowa - zrób to sam

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane