przedłużanie włosów

Jak spać z przedłużanymi włosami?
Joannaa - specjalista Tipy.pl

Przedłużanie włosów jest wspaniałą metodą nie tylko na dodanie długości swoim naturalnym włosom ale również na dodaniu im objętości. Niestety przedłużanie włosów nie jest tanie. Aby zabezpieczyć swoją inwestycję i cieszyć się nowymi włosami przez długie miesiące należy o nie dbać każdego dnia oraz każdej nocy. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak spać z włosami przedłużanymi, aby zachować ich piękno na długi okres czasu.

1
Jeśli myjesz włosy na noc, upewnij się że są całkowicie suche gdy kładziesz się do łóżka. Przed ich wysuszeniem nałóż jedwab do włosów (przy nakładaniu zwróć szczególną uwagę na końcówki - one wymagają najwięcej nawilżenia). Jeśli włosy nie są całkowicie suche przesusz je suszarką (najzimniejszy strumień powietrza). Jeśli przedłużałaś włosy za pomocą pasemek syntetycznych wówczas najlepiej będzie gdy pozostawisz je do naturalnego wyschnięcia.
2
Delikatnie rozczesz włosy zaczynając od ich końcówek. Do ich rozczesywania używaj specjalnej szczotki do włosów przedłużanych. Włosy czesz delikatnie, aby ich nie poszarpać i nie uszkodzić miejsc łączeń.
3
Podziel włosy na 3 równe części i zapleć luźnego warkocza. Jeśli masz wiele doczepionych pasemek zrób na całej głowie nawet 3 warkocze. Warkocze powinny być luźne jeśli nie chcesz mieć fal na włosach. Warkocze zwiąż frotką do włosów (nie recepturką!).
4
Unikniesz tarcia a co z tym jest związane - poplątanych włosów, jeśli będziesz spać na poduszce w jedwabnej podszewce.
?

Wskazówki
* Nie musisz codziennie myć głowy. Wystarczy co 3-5 dni. Zamiast myć codziennie całą głowę, myj grzywkę.

!

Uwaga!
* Nigdy nie chodź spać z mokrymi włosami jeśli masz przedłużane włosy.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Wiosenka
09.07.2010
Ja śpię w normalnym kucyku i się z nimi nic nie dzieje. Nie plączą się, są normalne. W warkoczu kiedyś spałam ale potem doprowadzić włosy do porządku jest dość ciężko - połowa pokręconych od warkocza a połowa prostych (te które były poniżej gumki).