kokarda ze wstążki

Jak zrobić kokardę ze wstążki na prezent?·

MalwinaMalwina - specjalista Tipy.pl
kokarda ze wstążki
1 z 4
Tak wyglądające kokardy zazwyczaj sprzedawane są w sklepach. Nie należą jednak do tanich, a często pojawia się problem dopasowania koloru kokardy do reszty prezentu. Żeby tego uniknąć, najlepiej kokardkę taką przygotować samodzielnie. Jak się za chwilę przekonasz, jest to naprawdę bardzo proste. Zdobądź kolejną odznakę w pakowaniu prezentów. Pomoże ci w tym tutorial poniżej.
P

wstążka o szerokości 2,5 cm, zszywacz, nożyczki

1
kokarda na prezent - krok 1
Ze wstążki o szerokości 2,5 cm wytnij następujące elementy:
3 kawałki o długości 25 cm, 2 kawałki o długości 20 cm, 1 kawałek o długości 10 cm.
Oba końce każdej wstążeczki (z wyjątkiem tej najkrótszej) skręć na środku tworząc kształt podobny do symbolu nieskończoności. Zabezpiecz je zszywaczem. Najkrótszą wstążkę zwiń w rulon (przesuwając po jej spodzie krawędzią nożyczek).
2
kokarda na prezent - krok 2
Pogrupuj poszczególne elementy pod względem rozmiarów, ułóż je jeden na drugim tak jak pokazuje zdjęcie i zszyj na środku zszywaczem.
3
kokarda na prezent - krok 3
Na koniec ułóż poszczególne fragmenty kokardy jeden na drugim, od największego do najmniejszego. Całość ponownie zabezpiecz zszywaczem. Kokarda gotowa. Zamocuj ją na środku przewiązanego taką samą wstążką prezentu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane