zarabianie online

Jak zarabiać przez Internet?
InternetInternet - specjalista Tipy.pl

Chcesz zarabiać przez Internet? Bardzo wiele stron internetowych oferuje łatwe i szybkie pieniądze, które można zarobić online. Nie zawsze jednak oferty te mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Poniżej przedstawiam sprawdzone sposoby i metody zarabiania pieniędzy w Internecie.
1
Programy partnerskie (programy afiliacyjne)

Programy partnerskie oferują metodę zarabiania pieniędzy w Internecie poprzez promowanie produktów i usług dla osób prywatnych lub firm. Nie musisz mieć własnego sklepu oraz własnych produktów na sprzedaż, wystarczy promować to, co ktoś inny sprzedaje. W ten sposób można zarobić prowizję od sprzedaży. Produkty można reklamować poprzez pisanie o nich na swojej stronie www, blogu i wszędzie, gdzie istnieje możliwość zamieszczenia linka (często nawet w komentarzach).

2
Stwórz i sprzedaj lub kup i stwórz

Jeśli stworzyłeś niszową stronę internetową z unikalną treścią powiązaną z jej nazwą możesz albo ją sobie zostawić albo sprzedać z zyskiem. Prawdę mówiąc można zrobić wiele niszowych stron, na których będzie bardzo wysoki ruch, ale które nie będą przynosić pieniędzy. Można na nich zamieścić reklamy Google AdSense jednak nie będą to takie pieniądze jakich można by było sobie życzyć. Jeśli nie chcesz prowadzić marketingu internetowego możesz sprzedać tą stronę komuś, kto zajmuje się sprzedażą produktów powiązanych z tematem twojej witryny. Alternatywnie, możesz kupić gotową stronę internetową, rozbudować ją czerpać z niej regularnie zyski.

3
Banery reklamowe i linki

Jeśli masz stronę internetową, która generuje duży ruch, możesz zarobić pieniądze z reklam banerowych. Jest to metoda, dzięki której możesz zarobić dużo pieniędzy tylko pod warunkiem, że masz dużą liczbę użytkowników oraz odsłon stron. Oprócz banerów (np. Google AdSense) możesz zarabiać również na linkach (np. SmartContext, Adkontekst).

4
Pisanie bloga

Na blogu można zarobić reklamując różne produkty np. zamieszczając banery, linki oraz poprzez programy partnerskie. Przykładowo: Sklep zoologiczny colisa.com.pl posiada sklep partnerski oferujący prowizję 5% od sprzedaży. Jeśli interesujemy się akwarystyką możemy założyć bloga i pisać artykuły promujące sprzedawane przez ten sklep produkty. Jeśli interesujesz się książkami możesz współpracować z wydawnictwem Helion. Pisząc recenzje swoich ulubionych książek tym samym możesz zachęcić innych do ich kupna. Programów partnerskich jest naprawdę wiele, zatem bez problemu można znaleźć takie, które odpowiadałyby twoim zainteresowaniom.

5
Pisanie artykułów

Możesz zarobić pieniądze poprzez pisanie artykułów na zlecenie. Ceny są raczej zróżnicowane jednak najczęściej można się spotkać ze stawką 1-2 zł za artykuł. Artykuły są o różnej tematyce i zwykle do ich napisania nie potrzeba fachowej wiedzy. Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco proponuję częste przeglądanie strony z pracą online www.zlecenia.przez.net .

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

pawel
16.09.2019
Polecam wypełnianie paneli ankietowych, z których systematycznie zarabiam
Tomasz
06.03.2019
Tylko do końca Marca są darmowe kryptowaluty za rejestracje. Nie trzeba podawać żadnych danych
Polecam :)
topielica
22.09.2013
Ja wypełniam ankiety -jest to prosty sposób i zawsze jakieś kieszonkowe wpadną - ze swej strony właśnie to mogę polecic ,ale trzeba to lubiec i wypełniac z sensem i prawdą polecam.
GMac
29.01.2013
Witam.
Zarabianiem przez internet interesuję się od przeszło 1,5 roku. Do wszystkiego doszedłem sam poprzez próbowanie wszystkiego co tylko wpadło mi pod oczy. Dziś wiem już gdzie i jak zarabiać, mogę się podzielić tą wiedzą gdyby ktoś chciał - gmac@mailaxy.compozdrawiam
Grzegorz
wolnyduch
18.12.2012
Witam, czytając informecje o tym, jak w latwy sposob zarabiac przez internet, chcę podzielic sie swoim doswiadczeniem, a jednoczesnie ostrzec innych przed oszustami-naciągaczami. Uwazajcie na formę Nexus24 !!!!!!!!!! jesli wam sie nudzi , piszcie, ale o pieniądzach zapomnijcie! juz oni znajda sposob, aby Wam ich skutecznie (i "legalnie") nie wyplacic!
pozdrawiam wszystkich i ostrzegam, nie dajcie sie nabrac na zarobek z firmą Nexus24!
Ofelia
04.12.2012
Zgadzam się z przedmówcą. Jedyny sposób na tego typu zarabianie "chałupnicze" to pisanie tekstów na strony internetowe dla firm. Dobrym miejscem, aby zacząć jest Independent Publishing, gdzie wybiera się zlecenia, których chce się podjąć i pisze się teksty (zazwyczaj ma się na to 48 h). Kokosów za to nie ma (a i zlecenia nie zawsze są), lecz jak się trafią, to jest w porządku. Kasę wypłacają regularnie (od 10 euro na koncie), wszystko gra, nie nacięłam się na nich i dlatego polecam.
Sabina.
Luna
05.07.2010
Na pewno nie można ufać tym wszystkim serwisom, które za wysyłanie linków, wgrywanie banerów czy układanie puzzli dadzą jakieś pieniądze. No chyba że wirtualne a takie to każdy ma w d..... Kasy się za darmo nie zarabia więc nie ma co szukać 'okazji' tylko zabrać się za zwykłą pracę. Najlepiej odpowiedzieć na jakieś ogłoszenia dotyczące zleceń np pisania artykułów czy robienia wpisów w katalogach. To jest pewne, reszta to ściema.
marselo
03.07.2010
20 dollars 2 surf.
Wystarczy sie zarejestrowac i zainstalowac baner z reklamami, będzie to cienki pasek
na monitorze na którym bedą wyświetlany reklamy. Nie musisz na nie patrzeć wystarczy że program jest włączony..
Nastepny sposob to taki iz zostanie przydzielony tobie twoj wlasny
INDYWIDUALNY LINK znajdziesz go w zakładce "Linki i banery" wyslij go swoim znajomym i namow ich aby sie
zarejestrowali z twojego linku i zaczeli
zarabiac punkty. Również warto reklamować swój link na różnych forach bo zarabiasz też dzięki poleconym twoich poleconych aż do 10 poziomu.. Bedziesz pobieral
10% zarobków od tego co zarobią, oni oczywiscie NIC NIE STRACĄ PRZY TYM, a ty tylko
mozesz zyskac.
Cała rejestracja trwa ok. 5 minut czyli po tym czasie już możesz zarabiać.. Oto link do serwisu:http://en.20dollars2surf.com/?ref=86465Kliknij na powyższy link.
W puste miejsce wpisujemy swój email i wciskamy przycisk "Join us".
Program automatycznie przeniesie nas na stronę aby sciągnac surfbarr.
Wciskamy napis "Installez 20Dollars2Surf(1,45 Mo)" i surfbarr zacznie sie ściagac.
Gdy już ściągniemy surfbarr otwieramy go zmieniając na język polski i klikamy "Dalej"
Pojawi nam sie formularz który trzeba wypelnić.
Na naszą pocztę powinna dotrzeć informacja z hasłem które należy zachować.
Mając włączony baner już zarabiasz... nie jest to sposób którym da się zarobić dużo na początku ale kilkanaście złotych na sam początek jest przy takim samym uzytkowaniu komputera jak do tej pory a z każdym miesiącem dochody rosną wraz z coraz większą liczbą osób zarejestrowanych z twojego linku i z czasem wynoszą po kilkadziesiąt zł a nawet i więcej czyli najlepiej mieć jak najwięcej poleconych dzięki którym dochody wzrastają.. Również w tym programie są większe możliwości zarobku jak płatne reklamy i konkursy
Polecam w razie jakichkolwiek pytań śmiało pisać na gg 9228613
maselo
09.12.2009
udalo mi sie zebrac tylko 1$ i dalej nie chce isc? o co chodzi?
kamilo7980
26.11.2009
1. Wchodzimy.paypal.pl, wciskamy "Załóż konto". Wybieramy Konto osobiste i wciskamy Kontynuuj. Następnie wypełniamy i zakładamy konto. (w drugim etapie rejestracji zapyta nas o nr karty kredytowej - omijamy ten moment nie wypełniając pól i wciskamy "Anuluj"). Rejestrację potwierdzamy linkiem, który nam przyjdzie na maila. I już mamy konto, na które będziemy wpłacali sobie pieniądze za oglądanie reklam.
2.Wchodzimy na stronę http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=kamilo7980
3.W prawym górnym rogu kliknij na Create A Free Account,za zarejestrowanie się na tej stronie dostajesz 2$
4.Dla mniej obeznanych z językiem angielskim pozwoliłem sobie zrobić stosowną instrukcję:
UserName:Wybierasz swój nick
Password: Hasło
First Name: Twoje imię
Last Name: Twoje nazwisko
Gender: Jakiej jesteś płci,jeśli kobieta to female,mężczyzna male
Age: Twój wiek
Email
Address: Twój adres e-mail
Kiedy wypełnisz już cały formularz razem z przepisanym kodem klikasz Create Free Account
5.I już masz konto,teraz klikasz w linki podane na stronie i w wolnym polu piszesz "nice" albo "good site"
6.Po kliknięciu wszystkich linków zarobiłeś 27$,minimum do wypłaty to 75$,za polecenie strony otrzymujesz 1.25$
7.Jeśli chesz sprawdzić ile już zarobiłeś to pod linkami jest tabela i jest wszystko w niej zawarte
8.Jeśli uzbierasz minimum do wypłaty klikasz Redeem Money i wypłacasz na wcześniej założone konto Paypal.