bombki z pocztówek

Jak zrobić bombki choinkowe z kartek?·

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
bombki z pocztówek
1 z 7
Idealna ozdoba dla najmłodszych! Usiądź z dziećmi przy stole, zbierz stare kartki i widokówki i przystąpcie do wspaniałej świątecznej przygody. Zaledwie w kilka chwil zrobicie pokaźną ilość kolorowych bombek, które ożywią nawet najbardziej smutną choinkę.
P

stare kartki i widokówki, biały brystol, cyrkiel i nożyczki lub dziurkacz koło, klej w sztyfcie, kordonek lub mulina

1
bombki z kartek - krok 1
Z kartek powycinaj koła o identycznej średnicy. Najszybciej zrobisz to specjalnym dziurkaczem kołem. Możesz również przygotować papierowy szablon koła, odrysować go na kartkach i wyciąć poszczególne elementy. Pomocne są również specjalne linijki z szablonami. Żeby uzyskać dwukolorowe bombki podobne do tych ze zdjęcia, wytnij koła również z białego brystolu.
2
bombki z kartek - krok 2
Każde takie kółko złóż na pół. W łatwy sposób zrobisz to z użyciem kostki introligatorskiej. Linię zgięcia możesz również poprawić przesuwając po niej tępą stroną nożyczek.
3
bombki z kartek - krok 3
Nanieś klej po zewnętrznej stronie otrzymanego w kroku poprzednim kształtu.
4
bombki z kartek - krok 4
Przyklej go do drugiego takiego samego elementu. Kontynuuj tworzenie tej „harmonijki” do czasu uzyskania kulistej, pełnej bombki. Jeśli chcesz uzyskać „dwukolorowe” bombki, na zmianę sklejaj ze sobą koło wycięte z kartki i z białego brystolu.
5
bombki z kartek - krok 5
Zanim skleisz ze sobą dwa ostatnie kawałki, włóż w środek związany w pętelkę kordonek. Dzięki temu bombkę będzie można powiesić na choince.
6
bombki z kartek - krok 6
W analogiczny sposób przygotuj pozostałe bombki. Prezentują się całkiem elegancko.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane