Jak go w sobie rozkochać?

krysia1282 - specjalista Tipy.pl
Czujesz motylki w brzuchu i euforie przed każdym spotkaniem z NIM? Nie czujesz potrzeby jedzenia ani spania? ON zajmuje 99% Twoich myśli? Nie możesz się skupić na prostych czynnościach? Jeżeli te stany emocjonalne nie są Ci obce, wszystko wskazuje na to że jesteś zakochana. Tylko jak sprawić aby i on zwariował na Twoim punkcie? To wcale nie jest takie trudne! ;-)
P

* Cierpliwość
* Wyrozumiałość
* Czas
* Tolerancja
* Odrobina fantazji

1
Nie osaczaj go. Faceci potrzebują przede wszystkim wolności. Nie zabieraj mu jej (przynajmniej nie na początku znajomości ;-). Jeżeli od czasu do czasu pozwolisz mu wyjść z kumplami na piwo, bądź przestaniesz dzwonić do niego za każdym razem, gdy poczujesz nieodpartą ochotę (czyt. 15 razy dziennie ;-), Misio będzie Ci dozgonnie wdzięczny i nim się obejrzy, podświadomie zacznie porównywać Cię ze swoją byłą, która cały czas go kontrolowała.
2
Nie próbuj go zmieniać. Każda z Nas, marzy o wszechstronnym facecie. Ale jeżeli wymagasz od niego, aby znał język francuski, niemiecki, niderlandzki, potrafił stepować, był romantycznym macho i rzucił palenie, wrzuć na luz bo go przepłoszysz! Zacznij doceniać jego zalety, a nie wytykaj wady. Przecież gdyby był taki zły, nie byłby Twoim chłopakiem!
3
Zrób mu miłą niespodziankę. Fantazyjna depilacja okolic bikini, nowa bielizna, czy też czuły buziak - bez powodu, sprawią że On nie będzie mógł przestać o Tobie myśleć, jeszcze długo "po" ;-).
4
Przejdź się czasem tuż pod jego nosem, w jego koszuli, czy też piżamie. Nic tak nie cieszy chłopaka jak świadomość że masz na sobie jego rzecz. Będzie to miły gest z Twojej strony, który on dłuuugo zapamięta.
5
Traktuj go jak przyjaciela. Najlepszym fundamentem miłości jest przyjaźń i zaufanie. Nie oznacza to, że masz go traktować jak kumpla. Bądź po prostu dla niego oparciem, spraw aby to z Tobą dzielił się swoimi problemami, pokaż mu, że bez względu na to co on zrobi - zawsze będziesz po jego stronie. To wszystko sprawi, że Twój luby nigdy już nie pomyśli o rozglądaniu się za nowym obiektem westchnień. Po co, skoro ma Ciebie?

Powiązane porady

Chłopak i dziewczyna
flirtująca para
Zakochana para, miłość

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

juta19865
11.03.2012
byłam z chłopakiem ponad 8 lat,wszyscy mówili że jesteśmy jak stare małżeństwo.Bywały chwile ciężkie ale razem je przetrwaliśmy.Na początku był mi obojętny,teraz wiem że jest miłością mojego życia,jest tym jedynym,którego Kocham nad życie,tylko niestety jego uczucia już minęły:(Proszę jak mam odzyskać jego miłość???????????
Bandafka
12.08.2009
Faceci również uwielbiają jak im się prawi komplementy i się ich podziwia. Im bardziej go będziesz podziwiać i chwalić, tym bardziej on będzie za tobą przepadać. Np. "ale masz wielkie mięśnie woooow", "ale szybko biegasz, niesamowite, jak ty to robisz?" albo jak np. zapytamy go o jakąś radę to bez względu na to co odpowie należy powiedzieć coś w stylu "ooo widzisz... zajebisty pomysł. Nie wpadłabym na to sama. Dobrze, że mam tak mądrego kolegę. Dzięki (przytul go teraz)." Oczywiście trzeba jeszcze robić odpowiednią minę, na wpół zdziwioną, na pół pełną zachwytu (wytrzeszczone oczy, uśmiech półgębkiem itp). Faceci wprost kochają jak się ich podziwia. Puszą się, czasami czerwienią ale po kilku takich wyrazach zachwytu zrobią dla ciebie co zechcesz.