podkreślone brwi

Jak podkreślić brwi?·

visage - specjalista Tipy.pl
podkreślone brwi
1 z 8
Nawet najpiękniejszy makijaż nie będzie wyglądać dobrze, jeśli nie zadbamy o odpowiednio podkreślone brwi. Nie oznacza to, że od razu musimy biec do kosmetyczki i fundować sobie hennę. Wystarczą odpowiednie kosmetyki, akcesoria do makijażu i wiedza. Instrukcję krok po kroku znajdziesz poniżej.
P

baza pod cienie (tutaj Smashbox Lid Primer), kredka do brwi, szczoteczka do brwi, ścięty i sztywny pędzelek do makijażu, zestaw do brwi (tutaj Smashbox Brow Tech)

1
makijaż brwi - krok 1
Nałóż na brwi bazę pod cienie. Wiele osób pomija ten krok, ale jest to sporym błędem. Dzięki bazie kosmetyki nałożone na brwi „nie spłyną” i nie rozmażą się. Ma to bardzo duże znaczenie zwłaszcza wówczas, gdy nakładasz na brwi dużą ilość wypełniacza.
2
makijaż brwi - krok 2
Specjalną kredką narysuj kreskę tuż poniżej linii brwi. Powinna ona zarysować ich dolny kontur.
3
makijaż brwi - krok 3
To samo powtórz dla górnej linii brwi. Kreskę poprowadź jednak jedynie na 3/4 ich długości licząc od zewnętrznego kącika. Skup się na zarysowaniu końcówki łuku.
4
makijaż brwi - krok 4
Spiralną szczoteczką rozczesz brwi do góry i w bok. Dzięki temu niejako rozprowadzisz kolor wzdłuż brwi i rozetrzesz wszelkie mocno odznaczające się linie.
5
makijaż brwi - krok 5
Odrobinę wypełniacza do brwi nałóż na sztywny, ścięty pod kątem pędzelek. Wypełnij zewnętrzne 3/4 łuku.
6
makijaż brwi - krok 6
Nie nabierając więcej wypełniacza (użyj tylko tego, co zostało na pędzelku) nałóż kosmetyk na wewnętrzny kącik brwi, poruszając pędzelkiem do przodu i do tyłu.
7
makijaż brwi - krok 7
Tak wygląda efekt końcowy. Dla porównania przyjrzyj się zdjęciom „przed” i „po”. Jeżeli planujesz zabawę do białego rana, możesz zastosować jeszcze specjalny żel do brwi. Zazwyczaj można go jednak pominąć.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

piwne oczy
Scarlett Johansson
niebieskie oczy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane