8 pomysłów na prezenty dla babci na święta
ManianaManiana - specjalista Tipy.pl

Święta się zbliżają zatem najwyższa pora zadbać o prezenty dla najbliższych - w tym dla babci. A co kupić babci? Ramki, apaszki i likiery są dobrym pomysłem, ale szukasz czegoś innego? Jeśli tak, to sprawdź poniższą listę. A nóż znajdziesz na niej coś z czego twoja babcia się naprawdę ucieszy.
1
Kule do podlewania kwiatków 

Dzięki nim twoja babcia nie będzie musiała wspinać się po krzesłach, aby podlać swoje roślinki stojące na szafie. Wystarczy, że ty będziesz napełniać je raz w tygodniu i problem z głowy. Nawadniające kule do kwiatów można kupić niemal w każdym sklepie ogrodniczym i kwiaciarni.
2
Trójnóg rehabilitacyjny 

Trójnóg to laska zakończona trzema nóżkami. W przeciwieństwie do zwykłej laski daje dużo lepsze podparcie. Jeśli twoją babcię bolą stawy lub nogi i ma problem z chodzeniem - nawet z wyjściem do drugiego pomieszczenia to będzie to dla niej idealny prezent.
3
Ciepły koc z rękawami 

Nie ma przyjemniejszego uczucia jak otulenie się mięciutkim i ciepłym kocem w zimowy wieczór. W sklepach internetowych można kupić również koc z rękawami, który będzie bardzo wygodny do czytania czy robienia na drutach.
4
Odtwarzacz MP3 i audiobooki 

Twoja babcia uwielbiała kiedyś czytać a teraz nie ma do tego dobrego wzroku? Kiepski wzrok uniemożliwia jej również oglądanie telewizji? Aby uatrakcyjnić jej nieco codzienność zaopatrz ją w odtwarzacz MP3 oraz zestaw audiobooków. Dzięki nim będzie mogła przenieść się do świata fantazji, romansów i zawikłanych zagadek kryminalnych.
5
Telefon komórkowy 

Smartfon? Oczywiście, że nie! W dobie dzisiejszych komórek można się pogubić i nie wymagaj od babci, aby nauczyła się obsługiwać iPhona. Nie potrzebne są jej wszelkie aplikacje a panel dotykowy nie jest najlepszym rozwiązaniem przy trzęsących się dłoniach i słabym wzroku. Zamiast tego podaruj jej telefon dla seniora z jak największymi klawiszami oraz dużym wyświetlaczem (np. MyPhone Duro).
6
Łańcuszek do okularów 

Jeśli twoja babcia używa kilku par okularów to z pewnością przyda jej się łańcuszek (albo nawet dwa), dzięki któremu okulary będą zawsze pod ręką.
7
Ozdobna broszka 

W czasach młodości twojej babci broszki były bardzo modną biżuterią. Zamiast dawać jej srebrną bransoletkę, kolczyki czy naszyjnik wybierz broszkę, którą będzie mogła ozdobić swój ulubiony sweter.
8
Krzesełko na wannę 

Jeśli twoja babcia nie ma już tej sprawności co kiedyś, to przyda jej się krzesełko na wannę, na którym będzie mogła się z łatwością umyć bez konieczności stania czy kucania.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane