Jak ozdobić kieliszki brokatem?·

angel11 - specjalista Tipy.pl
1 z 10
Organizujesz w domu przyjęcie sylwestrowe? Niech twoi goście wzniosą noworoczny toast za pomocą oryginalnie ozdobionych kieliszków. By ozdobić lampki do szampana brokatem wystarczy tylko trochę wolnego czasu i chwila cierpliwości. Kluczową rolę spełnia tutaj także odpowiednio dobrany klej do szkła.
P

lampki do szampana, brokat w wybranym kolorze, nietoksyczny klej do szkła, aplikator do kleju, miseczka do rozrobienia kleju, wacik i alkohol (do wyczyszczenia szkła), taśma ochronna

1
Na początku dokładnie oczyść i wypoleruj powierzchnię kieliszków. Użyj do tego wacika nasączonego w alkoholu lub jego roztworze.
2
Za pomocą taśmy ochronnej zabezpiecz miejsca, które mają być wolne od brokatu (tu: góra kieliszka oraz jego nóżka).
3
W małej miseczce rozrób nietoksyczny klej do szkła. Jeśli planujesz myć kieliszki w zmywarce, zaopatrz się w specjalny klej do tego przeznaczony (dość popularny jest jeden z klejów sygnowany nazwiskiem Marthy Stewart).
4
Za pomocą aplikatora nałóż równomiernie klej na powierzchnię kieliszka.
5
Nad czystą kartką papieru oprósz dokładnie kieliszek brokatem. Zwróć uwagę, czy nie ma żadnych prześwitów.
6
Jeśli uważasz, że kieliszek został już odpowiednio pokryty brokatem, usuń z niego taśmę zabezpieczającą. Brokatową warstwę pozostaw do wyschnięcia na co najmniej godzinę.
7
Brokat znajdujący się na kartce papieru zsyp z powrotem do pojemniczka. Szkoda go marnować, jeszcze się przyda.
8
Po upłynięciu godziny nanieś na kieliszek drugą warstwę kleju. Ponownie pozostaw wszystko do wyschnięcia na godzinę.
9
Ustaw kieliszki na sylwestrowym stole i baw się dobrze!
Strona 1 z 10

Powiązane porady

dekoracja świąteczna
maska karnawałowa zrób to sam
patyczki do przekąsek

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane