gwiazdki z papieru na choinkę

Jak zrobić gwiazdki z papieru na choinkę?·

RudolfRudolf - specjalista Tipy.pl
gwiazdki z papieru na choinkę
1 z 10
Marzy ci się girlanda lub łańcuch z gwiazdek? Nic prostszego. Wystarczy trochę czasu i kawałek złotego papieru. Samo zrobienie gwiazdek jest tak proste, że z pewnością poradzą sobie z nim także dzieci. Taka bożonarodzeniowa dekoracja to doskonała okazja do spędzenia czasu razem i aktywnego udziału w przygotowaniach do świąt.
P

złoty papier dwustronny, złoty kordonek, nożyczki, szydełko

1
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 1
Przygotuj kawałek złotego papieru dwustronnego (najlepiej w miarę sztywnego), złoty kordonek, nożyczki i szydełko (do zrobienia otworów w gwiazdkach).
2
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 2
Z papieru wytnij trójkąty równoboczne o takich samych rozmiarach. Do zrobienia jednej gwiazdki będziesz potrzebować dwóch takich trójkątów.
3
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 3
Każdy trójkąt złóż na pół (linia zgięcia powinna dzielić na pół wierzchołek trójkąta i znajdujący się naprzeciw niego bok).
4
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 4
Następnie ponownie złóż go na pół, tym razem wzdłuż drugiego boku.
5
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 5
Złóż trójkąt po raz trzeci, dzieląc na pół jego ostatni bok i wierzchołek.
6
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 6
Zrób identyczne nacięcia w bokach każdego trójkąta. Powinny mieć kształt odwróconego trapezu, którego obie połowy są symetryczne względem linii zgięcia. Do wykonania jednej gwiazdki będziesz potrzebować dwóch trójkątów. Zagnij je tak jak pokazuje zdjęcie obok.
7
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 7
Nałóż jeden trójkąt na drugi, wklęsłymi stronami do środka. Jeżeli nacięcia są dobrze zrobione, gwiazda powinna być gotowa już na tym etapie. Jeżeli trójkąty nie nachodzą sztywno na siebie, spróbuj użyć odrobiny kleju. W analogiczny sposób wykonaj pozostałe gwiazdki.
8
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 8
Za pomocą szydełka zrób w jednym z ramion każdej gwiazdki otwory. Przewlecz przez nie kawałek złotego kordonka. Girlanda gotowa.
9
gwiazdki z papieru na choinkę - krok 9
Możesz również zamocować kawałek nitki do każdej gwiazdki z osobna. Wówczas doskonale zastąpią one zwykłe bombki choinkowe.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Kula dekoracyjna z kwiatkami
Materiałowa kula dekoracyjna
Bombka z guzikami

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane