Czego nie mówić kobiecie w ciąży?
Elzbieta_17807 - specjalista Tipy.pl

4
No nie mów, że nazwiesz je …? 

Wybór imienia dla dziecka jest sprawą indywidualną i o ile przyszła matka nie nazywa się Kate Middleton, to ma prawo nazwać swoje dziecko tak, jak jej się podoba. Każdemu podoba się co innego i nie ma tak naprawdę imion złych czy nieładnych. Będziesz mieć swoje dziecko, to nazwiesz je tak jak tobie się podoba i wiedz, że wybrane przez ciebie imię niekoniecznie spodoba się twoim znajomym.
5
To ty pijesz Colę? 

A wiesz, że ma kofeinę i jest niezdrowa?
Kobieta w ciąży doskonale wie co jest zdrowe a co nie i nie musisz jej pouczać w tym zakresie. To, że od czasu do czasu napije się szklankę Coli to nic złego jej się nie stanie. Szalejące hormony, tysiące nakazów i zakazów sprawiają, że należy jej się czasami zjeść, wypić czy zrobić to na co ma ochotę. To samo dotyczy picia kawy czy jedzenia jajek lub serów pleśniowych.
6
Ale chyba będziesz karmić piersią? 

Będzie albo i nie będzie. Nie twój biznes. To czy kobieta będzie mogła karmić dziecko piersią zależy od wielu czynników. Czasami dziecko karmione piersią nie dojada, czasami występuje brak pokarmu a czasami matka po prostu nie chce tego robić bo np. jest to dla niej bolesne lub chce szybciej wrócić do pracy. Powód jest zupełnie nieistotny i to, czy będzie ona karmić piersią czy też nie to zupełnie nie twój interes.
« Poprzednia Strona 2 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

www
15.07.2015
tutaj piszecie ze nie powiina sie jesc jajek ? a w artykule co jesc w ciazy napisaliscie ze jest to wskazane zdecydujcie sie ??