projekt łazienki paradyż

Darmowe programy do projektowania łazienek·

GhostBusterGhostBuster - specjalista Tipy.pl
projekt łazienki paradyż
1 z 7
Urządzasz łazienkę? Nie musisz już skrzętnie rozrysowywać jej układu na kartce papieru. Wystarczy pobrać program do projektowania łazienek, a w kilkanaście minut rozplanujesz rodzaj i ułożenie płytek, umiejscowienie elementów ceramiki sanitarnej i typ armatury łazienkowej. Listę darmowych aplikacji, które ci w tym pomogą znajdziesz poniżej.
1
Power NET+ łazienka
WERSJE POLSKOJĘZYCZNE

Power NET+

Darmowy program do projektowania łazienek i wszelkiego rodzaju pomieszczeń online. Jego niekwestionowaną zaletą jest bogata baza płytek ceramicznych czołowych producentów (Paradyż, Pilch, Ceramstic, Venus Ceramica) oraz mebli łazienkowych i innych elementów wyposażenia. Obsługa programu jest bardzo intuicyjna, mamy możliwość tworzenia projektów 2D i 3D oraz ich zapisu w postaci zdjęć na komputerze.
2
program Moja Łazienka
Moja łazienka

Aplikacja firmy KOŁO umożliwia zdefiniowanie wymiarów łazienki (wraz z jej kształtem, umiejscowieniem drzwi, kolorem ścian, podłogi itp.), a w dalszej kolejności jej urządzenie z użyciem produktów dostępnych w ofercie firmy KOŁO. Projektować możemy w dwóch lub trzech wymiarach, a efekty naszej pracy zapisać na dysku naszego komputera.
3
Light Decor Paradyż
Light Decor Paradyż

Darmowy program do projektowania łazienek firmy Paradyż. Najpierw definiujemy rozmiary pomieszczenia, a następnie aranżujemy je z wykorzystaniem płytek ceramicznych Paradyż oraz bogatej bazy tekstur, kolorów i faktur ścian, podłóg oraz mebli. Prócz szerokiej gamy płytek łazienkowych do dyspozycji mamy również duży wybór ceramiki sanitarnej i elementów wyposażenia wnętrz. Program umożliwia zobaczenie realistycznej trójwymiarowej wizualizacji projektu oraz zapisanie go na dysku komputera w postaci pliku JPG.
4
Villeroy&Boch Bathroom Planner
WERSJE OBCOJĘZYCZNE

Villeroy&Boch Bathroom Planner (wersja anglojęzyczna)

Darmowe narzędzie firmy Villeroy&Boch do projektowania łazienek online. Możemy zdefiniować wymiary pomieszczenia oraz rodzaj i umiejscowienie drzwi, a następnie urządzić łazienkę korzystając z niewielkiej na razie bazy ceramiki sanitarnej, armatury i mebli łazienkowych Villeroy&Boch. Program z założenia ma też umożliwiać wybór płytek ściennych i podłogowych, ale w chwili obecnej elementów tych niestety nie znajdziemy w bazie. Niewątpliwą zaletą aplikacji jest możliwość obejrzenia projektu również w widoku 3D. Żeby móc pobrać gotowy projekt, należy zarejestrować się na stronie producenta.
5
Virtual Bathroom Planner
Virtual Bathroom Planner (wersja anglojęzyczna)

Całkowicie darmowe narzędzie do projektowania łazienek online. Po określeniu układu i wymiarów łazienki, możemy zaaranżować ją w oparciu o bazę najbardziej popularnych jeśli chodzi o kształty i rozmiary elementów ceramiki sanitarnej, mebli łazienkowych i akcesoriów. Istnieje również możliwość uwzględnienia w projekcie ścianek działowych, które lepiej odzwierciedlą faktyczny wygląd łazienki. Gotowy projekt można zapisać i wydrukować.
6
Cera Design
Cera Design (wersja trial, niemieckojęzyczna)

Niemiecki program przeznaczony wyłącznie do projektowania łazienek. Do dyspozycji mamy bazę kilkudziesięciu tysięcy płytek i elementów wyposażenia (w wersji demo niestety dość okrojoną). Produkty można zamówić online na stronach poszczególnych producentów, jednak w przypadku osób mieszkających w Polsce jest to raczej marna zaleta. Program można jednak z powodzeniem wykorzystać to stworzenia wizualizacji łazienki, co z pewnością ułatwi jej końcową aranżację.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

gmail
odtwarzanie filmów

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane