makijaż wiosna 2014 - trendy

Trendy w makijażu wiosna 2014·

megaramegara - specjalista Tipy.pl
makijaż wiosna 2014 - trendy
1 z 8
Zanim wiosna zagości za naszymi oknami na dobre, warto zapoznać się z trendami w makijażu jakie będą obowiązywać w tym sezonie. Propozycje są niewymagające, choć w większości przypadków dosyć wyraziste. Na pewno żadna z nas nie pozostanie w takim makijażu niezauważona. Po więcej szczegółów zapraszam do dalszej lektury.
1
makijaż wiosna 2014 - pomarańczowe usta
Pomarańczowa szminka

Jednym z najczęściej pojawiających się na wybiegach trendów makijażu na wiosnę 2014 były usta pomalowane na kolor jaskrawopomarańczowy. Przy tak podkreślonych ustach reszta makijażu musi być bardzo dyskretna i stonowana. Postaw na naturalne cienie do powiek, rzęsy lekko wytuszuj, a oczy co najwyżej delikatnie obrysuj. To namiętne usta powinny przyciągać spojrzenia.
2
makijaż wiosna 2014 - niebieski cień do powiek
Elektryzująco niebieski cień do powiek

To kolejny bardzo wyrazisty trend w makijażu na wiosnę 2014. Powieki w kolorze intensywnego, elektryzującego wręcz błękitu nie każdemu przypadną do gustu. Nie da się jednak przejść koło tego trendu obojętnie. W przeciwieństwie do makijażu z kroku pierwszego, tutaj pierwsze skrzypce grają oczy. Reszta makijażu powinna być jak najbardziej naturalna, wręcz niewidoczna. Zauważ również, że w makijażu oczu główną rolę odgrywa w zasadzie sam cień. Powieki nie są obrysowane, a rzęsy wytuszowane. To dobra propozycja dla wszystkich, którzy nie lubią godzinami ślęczeć przed lustrem.
3
makijaż wiosna 2014 - rozświetlona twarz
Rozświetlona twarz

Ten trend z pewnością przypadnie do gustu większości z was. Rozświetlający krem koloryzujący lub odrobina rozświetlacza nałożona w strategicznych miejscach (kości policzkowe, broda, nos, łuk brwiowy) sprawi, że każda buzia będzie wyglądać na młodą, zdrową i wypoczętą. To również doskonały sposób wymodelowania rysów twarzy.
4
makijaż wiosna 2014 - jagodowe usta
Usta w kolorze owoców lasu

To kolejny dominujący trend na wiosnę 2014. Jeśli chodzi o wybór odcienia szminki, projektanci pozostawiają w tym temacie swojego rodzaju dowolność. Jedni decydują się na intensywne, jagodowe barwy, inni wybierają szminki w odcieniach wpadających w czerwienie. My radzimy sugerować się w tym temacie typem karnacji. Moda tak, ale nie za wszelką cenę.
5
makijaż wiosna 2014 - kocie oczy
Kocie oczy

Kocie oczy są w modzie już od kilku sezonów i wygląda na to, że pozostaną z nami na dobre. Chwyć więc w rękę swój ulubiony eyeliner i dodaj pazur swojemu spojrzeniu. Mrau.
6
makijaż wiosna 2014 - naturalny
Naturalność i minimalizm

Sztuka wykonania tego makijażu polega na tym, by pozostał on niewidoczny. Liczy się zadbana, dobrze nawilżona cera (możemy wyrównać jej koloryt lekkim kremem koloryzującym lub delikatnym podkładem), idealnie wyregulowane brwi i podkręcone rzęsy. Jeśli używamy cienia, powinien on być dopasowany do naszej karnacji. Nie używamy tuszu do rzęs, ani kredki do powiek. Również usta muszą pozostać matowe, najlepiej, jeśli jedynym, co na nie nałożymy, będzie pomadka ochronna. Naturalne piękno – temu hołdują projektanci na wiosnę 2014.
7
makijaż wiosna 2014 - biały cień do powiek
Biały cień do powiek

Biały cień do powiek w tym sezonie przestaje pełnić wyłącznie rolę rozświetlacza optycznie otwierającego oko. Nakładamy go na całą powiekę (nie tylko górną, ale i dolną). Rzęsy możemy bardzo delikatnie wytuszować. Taki makijaż sprawi, że nasze oczy staną się większe, a spojrzenie bardziej „świetliste”.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Paula, Wwa
04.03.2014
MOTTO: ODTŁUSZCZENIE SKÓRY TWARZY, TO WARUNEK, ŻEBY BYŁA GŁADKA, TO FAKT. *****

ABY KAŻDA Z KOBIET, MIAŁA GŁADKĄ SKÓRĘ TWARZY:
To zwyczajnie pod nią tj. skórą tejże naszej twarzy, nie powinno być żadnego tłuszczu. Jak tego dokonać? Po prostu nie należy spożywać w swoim dziennym menu tzw. WYSOKICH WĘGLOWODANÓW, po spożyciu których, nasza trzustka wydziela odpowiednio dużo insuliny, a nadmiar tych wysokich węglowodanów, odkłada jako trójglicerydy w tkance tłuszczowej, czyli jako tłuszcz. Gdy spożywamy zbyt dużo tłuszczu, mówię tylko o tłuszczu nie o węglowodanach, to wchłania się on tj. tłuszcz w jelicie cienkim każdego z nas i jest przez organizm odkładany blisko naszego laboratorium czyli wątroby np. okolice pępka, pośladki, uda.

Z KOLEI TŁUSZCZ, BĘDĄCY WYNIKIEM PRZEKSZTAŁCENIA SIĘ NADMIARU:
WYSOKICH WĘGLOWODANÓW; w trójglicerydy tj. w tłuszcze, jest wynikiem tego bardziej dla organizmu skomplikowanego procesu i jako trudniejszy do odzysku glukozy, w następstwie również procesu trudniejszego, jest traktowany przez organizm jako materiał energetyczny zapasowy i zapomniany. Te właśnie tłuszcze z tzw. WYSOKICH WĘGLOWODANÓW TJ. OD 26.01% WZROSTU, odkładają się w górnych partiach ciała, również na twarzy. Patrz młode osoby przerażająco chude typ anorektyczki, a z fałdami tłuszczu na twarzy.

DBAJĄC O GŁADKOŚĆ NASZEJ SKÓRY TWARZY:
Przy oczywiście biologicznie prawidłowym odżywieniu, powinnyśmy spożywać mało tłuszczu i prozdrowotne tzw. NISKIE WĘGLOWODANY TJ. DO 26% WZROSTU; a WYSOKIE WĘGLOWODANY, wykluczamy z naszej diety. Jest to łatwe i skuteczne, zwyczajnie działa.