Jak sprawdzić, czy to ta jedyna?
Amarant - specjalista Tipy.pl

Na samą myśl, że to może nie być ta jedyna łapiesz się za głowę? Przecież jesteś zakochany po uszy! Jednak przemyśl to: ludzie się rozwodzą, co oznacza, że wiele z nas się myli. Poza tym, z pewnością masz jakiegoś kolegę, którego dziewczyny nie lubisz, prawda? Fakt, że określona dziewczyna nie jest tą jedyną, nie oznacza, że nie jest ona fajna i wartościowa. Po prostu nie jest dla ciebie. Nie pasujecie do siebie i nic tego nie zmieni. Na dobrą sprawę, każdy z nas uważa, że nasza dziewczyna jest wyjątkowa i ponadprzeciętna - nie wiązalibyśmy się przecież z byle kim! Dlatego właśnie, po kilku spędzonych razem miesiącach czy nawet latach ciężko jest nam przyznać, że to nie jest ta jedyna z którą chcemy spędzić resztę życia. Trzeba to jednak zrobić jak najszybciej to możliwe, aby zaoszczędzić wam dwojgu nieco czasu i nerwów. Poniżej przedstawiam 5 znaków, świadczących o tym, że wasz związek dąży donikąd. Weź je pod uwagę zanim ożenisz się i będziesz mieć dzieci, bo wówczas zmiana partnerki życiowej będzie znacznie utrudniona.
1
Twoi kumple jej nie lubią 

Nawet jeśli twoi koledzy są totalnym bezguściem jeśli chodzi o filmy, muzykę czy kobiety, to będą dobrze wiedzieć, czy twoja dziewczyna jest dla ciebie odpowiednia czy też nie. Jeśli nie mogą znieść jej towarzystwa i odwrotnie, to najprawdopodobniej twój związek jest w opałach. Najprawdopodobniej możesz wyczuć ich wzajemne nastawienie do siebie, jednak jeśli nie jesteś pewien to po prostu poproś kilku względnie bezstronnych kolegów o opinię i jej uważnie wysłuchaj. Nie proś jednak, aby pomogli ci przeanalizować twoją sytuację - to czy się rozstaniesz ze swoją dziewczyną powinno być wyłącznie twoją decyzją. Kumple powinni jedynie potwierdzić twoje głęboko skrywane przeczucia.
2
Nie potrafisz z nią “nic nie robić” 

Po poznaniu się oraz zobaczeniu nago, wasz związek polega przede wszystkim na leżeniu w łóżku i oglądaniu powtórek seriali. Podczas tego “nicnierobienia” czujesz się tak samo jak podczas krótkiej pogawędki z dalekim kuzynem - czyli nieszczególnie.
3
Czujesz się cały czas winny 

O ile nie jesteś niewiarygodnie egoistyczny i nie zdradzasz swojej dziewczyny to nie masz powodu, aby się ciągle obwiniać. Jeśli mimo wszystko cały czas się czujesz, jakbyś zrobił coś złego to możliwe, że albo ty, albo ona podświadomie uważacie, że ten związek nie ma sensu i się w nim męczycie.
4
Seks jest beznadziejny 

Bardzo łatwo jest się okłamywać, że mniej niż przyjemny seks jest OK, jeśli wszystko poza sprawami związanymi z dziewczyną i związkiem układa się doskonale. Poza tym skupianie się wyłącznie na seksie jest bardzo płytkie, prawda? Nie, nie i jeszcze raz nie. Ostatnie badania dowodzą, że pary w szczęśliwych związkach mają lepsze życie seksualne niż te będące ze sobą w niepewnych lub dwuznacznych relacjach. Oznacza to, że satysfakcjonujące życie seksualne jest kluczowym elementem każdego związku.
5
Jest wspaniała, ale nadal czujesz, że coś jest nie tak 

Jest mądra, seksowna, nie złości się kiedy wychodzisz na piwo z kolegami. Jednym słowem - perfekcja! Wiesz, że jest pod każdym względem idealna ale i tak nie potrafisz sobie wyobrazić waszej wspólnej starości. Spotykasz się z kimś kto jest przyzwoity, uprzejmy i dostępny a jesteś już znudzony, zirytowany i pełen pretensji o wszystko. W takim wypadku zrób krok w tył i poczekaj, aż fala przejdzie. Jednak jeśli ta fala, trwa co najmniej 6 miesięcy to znaczy, że albo ten związek nie jest udany albo nie jesteś w ogóle gotowy do bycia z jakąkolwiek kobietą.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane