Wszystko o depilacji brazylijskiej

Karolinas - specjalista Tipy.pl
Depilacja brazylijska to trend, który już jakiś czas temu dotarł do Polski. Bez względu na to, czy jest to modne, czy też nie, bez dwóch zdań pozwala nam na zachowanie poczucia świeżości i czystości okolic intymnych na dłużej. Jeśli planujesz zabieg depilacji brazylijskiej - przeczytaj artykuł i dowiedz się na czym on polega, jakie są plusy i minusy, a także jaka jest cena takiego zabiegu.
1
Depilacja brazylijska to zabieg polegający na usunięciu owłosienia z okolic intymnych, w tym: z wzgórka łonowego, z warg sromowych, a także miedzy pośladkami - w okolicach odbytu.

Depilacja brazylijska pomaga nam czuć się świeżo, bardziej komfortowo w sytuacjach intymnych. Ponoć wzmaga także doznania erotyczne i jest mile widziana przez znaczną większość partnerów seksualnych. Depilacja brazylijska to wreszcie oszczędność czasu, który musielibyśmy przeznaczyć na zwyczajne golenie włosów w domu. Piszę musielibyśmy, bo zabieg depilacji brazylijskiej przeznaczony jest zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Bikini brazylijskie bywa nazywane także głębokim bądź rzadziej hollywoodzkim.
2
Depilacja odbywa się zazwyczaj przy pomocy pasty cukrowej lub tradycyjnego wosku. Jednymi z najlepszych wosków są oczywiście woski pochodzące z Brazylii. Dużą sławą cieszą się także innowacyjne woski Magic Wax, których producent zapewnia nas o zdecydowanie mniejszym bólu, a nawet o jego wykluczeniu.
3
Czy taki zabieg boli? Jest to oczywiście indywidualna sprawa każdego człowieka, wszystko zależy od tego, jaki mamy próg wytrzymałości bólu. Jedni z pewnością ocenią zabieg jako bardzo bolesny - inni w trakcie zabiegu czytają gazetę. Najważniejsze jest, aby wybrać dobry, najlepiej sprawdzony salon kosmetyczny, w którym taki zabieg ma zamiar się wykonać. Wyszkolona w odpowiedni sposób kadra, to mniejsze skrępowanie dla nas, a dla naszego ciała z pewnością mniejszy ból. Zabieg trwa zwykle od 15 minut do około 30 minut. W tym czasie, osoba wykonująca zabieg może kazać nam ustawiać się w przeróżnych pozycjach, wszystko po to, aby w jak najłatwiejszy sposób dotrzeć do włosków i możliwie najszybciej się ich pozbyć.
4
Do zabiegu należy się oczywiście odpowiednio przygotować. Przed wizytą najlepiej zrobić delikatny peeling. Nie należy korzystać z solarium, ani opalać się w naturalny sposób. Nie należy także korzystać z sauny. Wykluczone są wszelakie problemy mechaniczne ze skórą. Nie powinno się także depilować skóry, która ma skłonność do pękających naczynek, powstawania żylaków. Przed przystąpieniem do zabiegu należy zadbać oczywiście o dostateczną higienę osobistą, bezpośrednio przed samym zabiegiem w salonie warto skorzystać z łazienki i odświeżyć się za pomocą specjalnej chusteczki. Salony oferują często jednorazową bieliznę.
5
W trakcie zabiegu najważniejsze jest, aby się rozluźnić, nie spinać mięśni i nie czekać na zerwanie wosku, jak na ścięcie głowy. Warto zabrać ulubioną książkę lub odtwarzacz muzyki, aby udało nam się zrelaksować. Zabieg nie należy do przyjemnych ale wykonany profesjonalnie trwa krótko i daje nam zamierzone efekty. Nie ma powodu do skrępowania, czy wstydu, bo doświadczony personel wykonuje swoją pracę dokładnie tak jak lekarz. Włoski przeznaczone do depilacji brazylijskiej nie powinny być ani za długie, ani za krótkie. Idealna długość to około 0,5 cm długości. Zbyt długie włoski powinny zostać przycięte przez specjalistę, który wykonuje zabieg.
6
W salonie do wyboru masz kilka opcji depilacji.
Bikini brazylijskie - to całkowite usunięcie włosów
Bikini French - paseczek pośrodku wzgórka łonowego
Bikini Klasyczne - depilacja włosków głównie wystających poza obręb bielizny

Jeśli pierwszy raz wybierasz się na zabieg - zacznij od depilacji bikini klasycznego. Sprawdzisz swój próg bólu i podejmiesz decyzję, czy jesteś gotowy na depilację brazylijską.
7
Cena depilacji w salonie waha się ze względu na miejsce, prestiż, użyte kosmetyki, czas zabiegu etc. Średnia cena w salonie za samo bikini głębokie (brazylijskie) to około 50 zł.
?

Wskazówki
Jeśli wykonujesz zabieg depilacji brazylijskiej po raz pierwszy - poproś osobę, która wykonuje zabieg, aby wytłumaczyła Ci kolejne etapy zabiegu, powiedziała co aktualnie robi i/lub zamierza zrobić.

!

Uwaga!
* Niestety zabieg (najczęściej w przypadku ciemnego, grubego owłosienia) może wiązać się z pojawianiem się wrastających włosków. Nie jest to jednak regułą!

Strona 1 z 3

Powiązane porady

paznokcie
kształtny nos
długie rzęsy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane