Do czego można użyć Coca-Coli?
Karolinas - specjalista Tipy.pl

Coca-Cola to dla większości z nas smakowity napój. Nie każdy jednak wie, że może przydać się nie tylko do picia. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie jeszcze zastosowanie ma Coca-Cola!
1
Jak wiadomo, w skład Coca-Coli wchodzi m.in. kwas fosforowy. Właśnie dzięki niemu ten napój może przydać się nie tylko do picia. Przy użyciu Coca-Coli damy radę odrdzewić pożądaną rzecz - np. śrubę. Możemy również polać nią zardzewiałe elementy w łazience, czy kuchni - powinno pomóc.
2
Coca-cola jest idealna do czyszczenia. Jeśli masz srebrną biżuterię, a nie masz specjalistycznego środka do jej czyszczenia - użyj Coca-Coli! Dzięki niej wyczyścisz i nabłyszczysz biżuterię srebrną i inne rzeczy wykonane ze srebra - np. wazony.
3
Jeśli zdarzyło Ci się przypalić garnek - nie zabieraj się od razu za jego szorowanie. Wystarczy, że namoczysz go przez kilka godzin w Coca-Coli, a spalenizna odejdzie dużo dużo łatwiej. Sprawdzone!
4
Jeśli rury w Twoim domu wymagają odetkania, a Ty nie masz środka do tego przeznaczonego, jak np. kret - użyj Coca-Coli! Poradzi sobie ona co prawda z niewielkim problemem ale zawsze jest to jakieś wyjście z kryzysowej sytuacji.
5
Niektórzy twierdzą, że odgazowana Coca-Cola to świetny sposób na anginę. Osobiście nie sprawdzałam takiej metody ale przy tak szerokim zastosowaniu tego napoju - kto wie?

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Karol
29.01.2020
Testuję punkt 5. i działa
jupik
26.10.2018
Zamiast coli lepiej kupić w budowlanym rozcieńczony kwas fosforowy. Na pewno wydajniejszy od coli.