udawanie orgazmu

Jak udawać orgazm?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Wiele kobiet uważa, że udawanie orgazmu nie jest w porządku. Udając orgazm dajesz do zrozumienia swojemu partnerowi, że nie potrzebujesz żadnej odmiany, a on nie musi się wiele starać, gdyż tak jak jest sprawia ci ogromną przyjemność. Jednakże są chwile, kiedy masz ochotę na udawanie. Miałaś już jeden orgazm, miałaś długi męczący dzień czy kiedy naprawdę masz niewiele czasu. Jeśli chcesz udawać orgazm, poniżej znajdziesz propozycję jak to zrobić.
1
Zamknij oczy. Jeśli nie jesteś jedną z tych dziewczyn, które potrafią w szczególny sposób przewracać swoimi oczami, nigdy nie dasz rady oszukać mężczyzny mając oczy otwarte.
2
Wzdychaj od czasu do czasu. Dajesz w ten sposób znak mężczyźnie, że zbliżasz się do tego wielkiego momentu. Kilka westchnięć może oszukać mężczyznę, zwłaszcza, jeśli nie jesteś fanką wydawania głośnych hałasów w łóżku.
3
Zmień swój oddech na lekkie dyszenie. Zamiast oddychać regularnie, przyśpiesz oddech. Weź kilka wdechów na raz, a następnie zrób jeden większy wydech. Podczas orgazmu twój oddech sam sporadycznie ulega zmianie.
4
Złap prześcieradło, poduszki lub cokolwiek innego, co znajduje się w pobliżu. Jeśli twój partner patrzy na ciebie i widzi, że poszukujesz czegoś, co możesz chwycić, myśli wówczas, że jesteś blisko osiągnięcia orgazmu.
5
Zacznij cicho jęczeć, a następnie powoli coraz głośniej i głośniej. Aby wyszło to jak najbardziej przekonująco, staraj się wydawać takie dźwięki, jak podczas prawdziwego orgazmu.
6
Zacznij coś mówić, a następnie stopniowo ściszaj głos, by wydać z siebie dźwięk typu "o mój …". Mężczyzna myśli wówczas, że osiągnęłaś orgazm, który nie pozwala ci normalnie myśleć.
7
W realistyczny sposób, symuluj skurcz mięśni. Plecy wygnij łukowato, zwiń swoje palce, zacznij drapać go po plecach, niech myśli, że straciłaś kontrole nad swoim ciałem.
8
Wydaj z siebie ostatni jęk, mocno chwytając jednocześnie swojego partnera. Mężczyzna będzie myślał, że właśnie osiągnęłaś orgazm i sam osiągnie go w tym samym czasie.
9
Uśmiechnij się, zacznij się delikatnie śmiać, pokaż jak bardzo jesteś szczęśliwa i pozwól ciału się zrelaksować.
?

Wskazówki
* Nie rób niczego, czego normalnie nie robisz. Jest to oczywisty znak, że udajesz.
* Pamiętaj, jeśli raz będziesz udawać orgazm, twój partner może więcej nie zmieniać niczego. Pomyśli, bowiem, że wie jak sprawić ci przyjemność i stale będzie powtarzał jedną pozycję.

Powiązane porady

sex przez telefon
para w łóżku
para w łóżku

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

światła
28.07.2015
Udawanie orgazmu, tak jak uprawianie seksu bez ochoty na niego nie przynosi niczego dobrego. Wiaze sie z tym, ze nie umiemy stanac po swojej stronie iszczerze powiedziec, ze nie mamy ochoty na seks, a byc moze wcale nie chcemy byc z tym człowiekiem, z którym jestesmy. Udawanie nie rozwiaze naszych trudnosci, pozwoli nam jedynie bardziej sie zapetlic w spirali kłamstwa, oszukiwania siebie i partnera. Twórcy artykuły nie nalezy gratulowac a poprosic by zastanowił sie po co ten artykuł powstał. Czy jestesmy rzeczami, które maja powodowac, by inni czuli sie dobrze? Moralny sens tego artykuły jest niemoralny. Seks jest cudny tylko wtedy, gdy pomaga wzrosnac duchowo, a pomaga wzrosnac duchowo tylko, gdy jest szczery i wypełniony Miłoscia, w przeciwnym razie jest szkodliwy i nie sa to bajki tylko prawda, bo angazuje nasze ciało, umysł i ducha. W pierwszym przypadku do wzrostu i szczescia, w drugim do wyzysku, bólu i uprzedmiotowienia w słuzbie fałszu. Ten artykuł jest moralnie szkodliwy dla wszystkich tych, którzy jeszcze bardziej koncentruja sie na uszczesliwianiu innych niz byciu uczciwymi ze soba.
facet
12.09.2014
Kto pisał te bzdury?
- tętno
- źrenice
- brodawki piersi
- rumień
tego nie można kontrolować